Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش سرمربی منچستر به درخشش خیره‌کنندۀ رونالدو

© AFP 2023 / OLI SCARFFسولسشر و رونالدو
سولسشر و رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2021
عضو شوید
سرمربی منچستریونایتد بار دیگر به ستایش از عملکرد فوق ستاره پرتگالی تیمش پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مهمان آتالانتا بود. در این بازی یونایتد‌ها 2 بار از میزبان خود عقب افتادند که هر دو بار  کریستیانو رونالدو گل مساوی را به ثمر رساند تا شیاطین سرخ دست خالی میدان را ترک نکنند.
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2021
ورزش
لیگ قهرمانان اروپا؛ دبل زیبای رونالدو سولسشر را در جایگاهش نگه داشت
اولگنار سولسشایر، سرمربی منچستریونایتد پس از پایان این دیدار در نشست خبری حاضر شد و در پیوند به اتفاقات این بازی صحبت کرد.
سرمربی شیاطین سرخ ابتدا در خصوص عملکرد کریستیانو رونالدو گفت:
«کریستیانو رونالدو؟ فقط می‌توانم بگویم او باورنکردنی است. اگر یک نفر در تیم ما باشد که شما بخواهید همه موقعیت‌ها به او ختم شود و گل دومی هم که زد در یک موقعیت بسیار سخت بود، آن یک نفر رونالدو است. او واقعاً حیرت‌آور است.»
سولسشر در ادامه در باره این بازی گفت:
«فوتبال همین است؛ کسی نمی تواند جدیت این بازیکنان را زیر سوال ببرد چون آن ها نه تنها تسلیم نشدند، بلکه تلاش زیادی کردند. ما باید تغییراتی اعمال می کردیم که موثر واقع شدند. البته آن زمان اولین لحظه‌ای در این بازی بود که ما همان فوتبالی که باید ارائه می‌کردیم را ارائه کردیم
مربی یونایتد در پایان در مورد حضور رافائل واران هم گفت:
«رافائل واران از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شد و ما نمی توانستیم ریسک کنیم. حضور او در میدان مایه آسودگی خاطر ماست اما فوتبال همین است. بازی امشب برای ما بازی سختی بود.جو ورزشگاه بسیار پرشور بود و حریف هم تیمی بسیار فیزیکی و جنگنده است که نمی‌شود به راحتی مقابلش بازی کرد.»
با این نتایج، منچستریونایتد 7 امتیازی شد و به سبب کسب نتیجه بهتر در بازی رو در رو مقابل ویارئال در صدر جدول قرار گرفت. آتالانتای 5 امتیازی سوم است و یانگ بویز هم با 3 امتیاز در قعر جدول گروه F قرار دارد.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала