Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وولفسبورگ 2 – سالزبورگ 1؛ صدرنشین در آلمان امتیاز از دست داد

© REUTERS / Thilo SchmuelgenFootball Soccer - Borussia Dortmund v VFL Wolfsburg - German Bundesliga - Signal Iduna Park stadium, Germany - 18/02/17
Football Soccer - Borussia Dortmund v VFL Wolfsburg - German Bundesliga - Signal Iduna Park stadium, Germany - 18/02/17 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2021
عضو شوید
وولفسبورگ در دیدار خانگی صدرنشین گروه G، را شکست داد و بالاتر از سویا و لیل در جایگاه دوم گروه قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، نخستین شب از هفته چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، با برگزاری دو دیدار آغاز شد که در یکی از دیدارها سالزبورگ در ورزشگاه فولکس‌‌واگن آرنا به مصاف وولفسبورگ رفت و برابر نماینده آلمان را با نتیجه 1-2 شکست خورد و سه امتیاز مهم را از دست داد.
در این دیدار میزبان خیلی زود به گُل رسید و در دقیقه 3 ریدله باکو موفق شد تیمش را پیش بیندازد. سالزبورگ در دقیقه 30 با ووبر گُل خورده را جبران کرد و نیمه نخست این دیدار با تساوی به پایان رسید.
در نیمه دوم وولفسبورگ بار دیگر از حریف پیش افتاد و لوکاس انمچا گُل برتری تیمش را به ثمر رساند. در ادامه سالزبورگ برای رسیدن به گُل تساوی تلاش‌های زیادی انجام داد اما ناموفق بود و در نهایت با نتیجه 1-2 شکست خورد.
با این پیروزی وولفسبورگ با 5 امتیاز در جدول گروه G، پس از سالزبورگ 7 امتیازی در جایگاه دوم قرار گرفت تا شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد  داشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала