Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان ناخوش ستاره‌ای که سکتۀ قلبی کرد

© REUTERS / JONATHAN NACKSTRANDDanimarkalı futbolcu Christian Eriksen maç sırasında baygınlık geçirdi: Sahada müdahale edildi
Danimarkalı futbolcu Christian Eriksen maç sırasında baygınlık geçirdi: Sahada müdahale edildi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2021
عضو شوید
ستاره دنمارکی تصمیم دارد جنوری قراردادش با باشگاه اینتر را فسخ کند تا شانس بازی کردن در لیگی دیگر را داشته باشد.
به گزارش اسپوتنیک، کریستین اریکسن، هافبک تیم ملی دانمارک و باشگاه اینترمیلان که در جریان مسابقات یورو 2020 دچار حمله قلبی شد، ممکن است در ماه‌های آینده به میادین بازگردد.
کرستین اریکسن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
ورزش
حذف اریکسن از ایتالیا؛ کار کریستین در سری آ تمام شد؟
در همین رابطه، نشریه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» در گزارشی مدعی شد، با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد جدایی کریستین اریکسن از اینتر در ماه ژانویه محتمل است و اگر این اتفاق در آن مقطع نیفتد، این هافبک دانمارکی چند ماه پس از ماه جنوری می‌تواند به مانند راجا ناینگولان و ژوائو ماریو با فسخ قراردادش به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود.
طبق این گزارش، این بازیکن دانمارکی می‌تواند اینتر را ترک کند، زیرا او از تمرین در ایتالیا منع شده است. اریکسن می‌تواند به مسابقات لیگ هالند بازگردد، جایی که قوانین ورزش آن با ایتالیا متفاوت است و کار خود را در آنجا از سر بگیرد.
گزارش‌ها حاکی از آن است که آژاکس علاقمند به جذب این هافبک است. او از سال 2010 تا 2013 برای این تیم بازی کرده و با باشگاه آمستردامی سه بار قهرمان هالند شده است.
کرستین اریکسن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
ورزش
حذف اریکسن از ایتالیا؛ کار کریستین در سری آ تمام شد؟
او در حال حاضر به طور مرتب توسط پزشکان باشگاه اینتر مورد ویزیت قرار می‌گیرد و دیر یا زود با مدیران این باشگاه ملاقاتی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش خواهد داشت. پس از اینکه کریستین مورد معاینات مختلف قلبی قرار گرفت، تصمیم گرفته شد که در بدن او دستگاه ICD دفیبریلاتور قابل کاشت - شوک‌دهنده و ضربان‌ساز قلب کار گذاشته شود.
استفاده از این دستگاه بعد از ایست قلبی ناشی از اختلال ریتم قلب ضروری است. اریکسن در جریان بازی مرحله گروهی یورو 2020 بین  تیم های دانمارک و فنلاند دچار حمله قلبی شد. در پایان نیمه اول، این بازیکن 29 ساله بدون تماس با بازیکن حریف نقش بر زمین شد و نتوانست از جای خود بلند شود.
تیم پزشکی 15 دقیقه در زمین برای نجات  او تلاش کردند و پس از آن این بازیکن به بیمارستان منتقل شد و در آنجا دستگاه دفیبریلاتور (دستگاه شوک) قلبی برای او کار گذاشته شد. از آن زمان به بعد اریکسن در مسابقات رسمی بازی نکرده است.
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала