پوتین تعداد پهپادها در ارتش روسیه را اعلام کرد

© Sputnik / Pool / Mihail Metzel /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین تعداد پهپادها در ارتش روسیه را اعلام کرد
پوتین تعداد پهپادها در ارتش روسیه را اعلام کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2021
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفته است که بیش از دو هزار طیاره بی سرنشین در ارتش روسیه وجود دارد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست دفاعی در شهر سوچی گفت که بالاتر از 2000 پهپاد در دست‌رس ارتش روسیه قرار دارد.
مسابقات بین‌المللی نظامی ارتش 2021 روسیه/تانک T-72B3 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2021
چندرسانه ای
مسابقات بین‌المللی نظامی ارتش 2021 در روسیه
آقای پوتین گفت: "اکنون بیش از دو هزار طیاره بی سرنشین در خدمت ارتش روسیه قرار دارد. باید به کار روی آنها ادامه دهیم، همانطور که پیش از این کار کردیم. منظورم این است که استفاده از هوش مصنوعی و مدرن ترین دستاوردهای فناوری، علم است."
یادآوری می‌کنیم که چندی پیش سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه تأیید کرده است که قوای مسلح روسیه به زودی روبات های رزمی خودمختاری را در اختیار خواهد داشت که قادر به نبرد مستقل در میدان جنگ استند. تولید کارخانه ای این تجهیزات در روسیه آغاز شده است.
وزیر دفاع روسیه افزود: "تولید انبوه روبات های جنگی در روسیه آغاز شده است. دیگر روبات های جنگی فقط نمونه های آزمایشی وجود ندارد، بلکه روبات های استند که به تنهایی می تواند دشمن را نابود کنند.
پیش از این اطلاعاتی وجود داشت که هلدینگ روسی "Ruselectronics" یک سیستم کنترل هوشمند اتومات برای ربات ها ساخته است که مبتنی بر یک شبکه عصبی است. به گفته مؤلفین این پروژه، مجموعه جدید به طور طیارات بدون سرنشین جنگی اتومات و همچنین سایر وسایل نقلیه خودمختار را کنترل خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала