Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی – بارسا؛ نمایندگان بارسلونا راهی قطر شدند

© REUTERS / ALBERT GEAخوان لاپورتا
خوان لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2021
عضو شوید
شماری از نمایندگان باشگاه بارسلونا برای استخدام هافبک پیشین این تیم به عنوان سرمربی جدید آبی‌و‌اناری‌ها وارد کشور قطر شدند.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه السد از بارسلونا خواسته بود تا خوان لاپورتا در مذاکرات برای حضور ژاوی در نیوکمپ حضور پیدا کند اما در نهایت مدیر بارسلونا تصمیم گرفت که در این سفر حضور نداشته باشد.
 ژاوی   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Барселона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2021
ورزش
زمان احتمالی حضور ژاوی در بارسلونا
در همین رابطه، نشریه اسپانیایی «اسپورت» گزارش داده هیئت نمایندگان باشگاه بارسلونا که عازم قطر شده‌اند، متشکل از رافا یوسته نایب رئیس ورزشی باشگاه و متئو آلمانی مدیر فوتبال باشگاه است اما ظاهراً خوان لاپورتا رئیس باشگاه نتوانسته به قطر سفر کند.
برای مدیران السد بسیار مهم بود که لاپورتا در مذاکرات برای ژاوی حضور داشته باشد این در حالیست که فقط رافائل یوسته نایب رئیس ورزشی بارسلونا و ماتئو آلمانی مدیر فوتبال این تیم در این سفر حضور دارند. السد می خواست که رو در رو با مدیر بارسلونا مذاکره کند و حالا  که این اتفاق رخ نداده، غرامت می خواهند.
درخواست مستقیم سران السد مذاکره با لاپورتا بوده و عدم حضور او در قطر ممکن است به ناراحتی سران السد و پایان مذاکرات منجر شود. در حال حاضر بارسلونایی ها و ژاوی با توجه به روند صحبت های انجام شده به این انتقال خوش بین هستند.
انتظار می رود روز پنجشنبه ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا معرفی شود با این وجود هنوز باید در مورد فسخ قرارداد ژاوی و پرداخت غرامت فسخ مذاکراتی صورت بگیرد و این مذاکرات بدون حضور لاپورتا قطعا آسان نخواهد بود.
با این حال تصاویر منتشر شده از فرودگاه شهر بارسلونا نشان می‌دهد که مدیران این تیم رافا یوستی و متئو المان، مدیران باشگاه بارسا، در حال سفر به کشور قطر هستند تا آخرین مرحله مذاکره برای جذب ژاوی را انجام داده و قراردادی را این مربی اسپانیایی به امضا برسانند.
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала