انفجار در ناحیه هشتم شهر جلال‌آباد موتر حامل طالبان را هدف گرفت

© Photo / 209 Shaheen Corps انفجار ماین
 انفجار ماین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2021
عضو شوید
مقام‌های محلی در ولایت ننگرهار تایید می‌کنند که در نتیجه یک انفجار در مربوطات ناحیه هشتم شهر جلال‌آباد، سه تن کشته و دو نفر دیگر زخمی شده‌اند. این انفجار موتر حامل طالبان را هدف قرار داده؛ اما طالبان می‌گویند غیرنظامیان کشته شده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی Shamshad News در صفحه توییتر خود وقوع انفجار را تایید کرده و گفته‌است که این رویداد حوالی ساعت 12 چاشت امروز چهارشنبه، (دوازدهمعقرب) رخ داده‌است.
به گفته منابع این شبکه، در این انفجار سه غیرنظامی کشته شده و دو عضو طالبان زخم برداشته اند.
این منبع افزوده که انفجار ناشی از ماین جاسازی‌شده در کنار جاده بوده و به دنبال آن صدای تیراندازی نیز در محل رویداد شنیده شده‌است.
هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این انفجار را بر عهده نگرفته؛ اما در ننگرهار گروه داعش فعال است و حملاتی را علیه طالبان انجام داده‌است.
داعش روز گذشته نیز بر شفاخانه سردار داوودخان کابل حمله کرد که در نتیجه آن حداقل 25نفر کشته و شمارزیادی زخمی شده‌اند. در میان قربانیان حمله دیروز، مولوی حمدالله مخلص؛ یک فرمانده ارشد طالبان نیز شامل است. حمدالله مخلص به تازگی فرمانده قول اردوی کابل تعیین شده‌بود و از اولین افرادی بود که پس از سقوط کابل وارد ارگ ریاست جمهوری شد.
ولایت ننگرهار در شرق افغانستان یکی از جمله ولایت‌های نا امن کشور به حساب می‌آید. در سال های اخیر نا امنی‌ها به شماری ولسوالی های دور دست این ولایت به شدت گسترش یافته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала