آیفون منحصر به فرد برای فروش + ویدیو

© Photo / Appleآیفون منحصر به فرد برای فروش + ویدیو
آیفون منحصر به فرد برای فروش + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2021
عضو شوید
آیفون با کانکتور USB-C در حراجی فروخته می شود.
به گزارش اسپوتنیک، کن پیلونل دانشجوی روباتیک سوئیسی، «اولین آیفون USB-C جهان» را روانه بازار کرد. او این اعلان را در وبلاگ یوتیوب خود پخش کرده است.
این دانشجوی رباتیک گفت؛ که اسمارت‌فون اپلی که او با پورت USB-C ساخته است، منحصربه‌فرد است و ظاهراً اولین دستگاه از این دست در جهان است. در این ویدئو، مهندس گفت، که چگونه یک ماه پیش توانسته است کانکتور لایتنینگ استاندارد آیفون X را با پورت USB-C جایگزین کند. در این ویدئو، نویسنده توضیح داد، که توانسته است برد اختصاصی گوشی هوشمند که مسئول انتقال داده است را کپی کرده و یک کانکتور جدید را در دستگاه ادغام کند.
این دانشجو در مورد تصمیم به حراج دستگاه در eBay صحبت کرد. قیمت اولیه دستگاه با USB-C یک دالر بود و در عرض دو روز به چندین هزار دالر رسید. در زمان نگارش این مطلب، کاربری که آخرین پیشنهاد را انجام داد، 4950 دالر برای دستگاه پیشنهاد کرد.
کن پیلونل همچنین خاطرنشان کرد، که روش نصب یک کانکتور منحصر به فرد در تیلیفون هوشمند اپل توسط او توضیح داده شده است و به صورت رایگان در دسترس است. در این راستا، هر فردی با مهارت های مهندسی می تواند رابط استاندارد آیفون را جایگزین کند.
اپل از سال 2012 گوشی های هوشمند با رابط لایتنینگ را عرضه می کند. در ماه می 2020، مشخص شد که مهندسان در حال آزمایش نمونه اولیه آیفون با USB-C هستند، اما شرکت از اجرای آن خودداری کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала