Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما – وینیسیوس؛ زوج مرگ‌بار و مهارنشدنی رئال مادرید

© REUTERS / Juan Medinaرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2021
عضو شوید
بنزما و وینیسیوس فصل جاری یکی از مرگ‌بارترین زوج های تهاجمی اروپا را شکل داده اند.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته و در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در گروه D، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان شاختار دونتسک اوکراین بود و با نتیجه دو بر یک به برتری دست یافت.
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2021
ورزش
لیگ قهرمانان؛ این بنزمای دوست داشتنی؛ رئال در شبی تاریخی به صدر رفت
رئال مادرید با زوج خطرناک و مهارنشدنی کریم بنزما – وینسیوس جونیور توانست شاختار را از پیش رو برداشته و یک قدم دیگر به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نزدیک تر شود.
بنزما با 33 سال و 319 روز سن به مسن ترین بازیکن در 56 سال اخیر تبدیل شد که برای رئال در لیگ قهرمانان اروپادر یک بازی بیش از یک گل می زند.
رکورد متعلق به فرانس پوشکاش مقابل فاینورد در سال 1965 با 38 سال و 173 روز سن است که چهار گل به ثمر رساند. کریم بنزما در یازده بازی اخیرش در لیگ قهرمانان در خانه یازده گل زده است که به جز بازی مقابل لیورپول در آوریل در بقیه بازی‌های خانگی در اروپا گل زده است.
وینیسیوس جونیور، مهاجم برازیلی کهکشانی‌ها در این بازی برای دومین بار در دوران فوتبالش در رئال در یک بازی دو پاس گل داد. دفعه قبلی مقابل ملیا در کوپا دل ری بود. او به جوان ترین بازیکن در حداقل 18 سال اخیر تبدیل شد که در اروپا برای رئال دو پاس گل می دهد.
تا فصل قبل کمتر کسی تصور می کرد که وینیسیوس بتواند تبدیل به بهترین مکمل کریم در خط حمله رئال شود ولی ستاره جوان برزیلی کاملا متحول شده و امشب برابر شاختار نیز درخشان کار کرد.
بنزما در این فصل 13 گل زده و هفت پاس گل داده و وینیسیوس 9 گل زده، پنج پاس گل داده و دو پنالتی گرفته است. در حقیقت این دو روی هم روی 36 گل در این فصل تاثیر مستقیم داشته اند.
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала