Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی قطعی پوگبا از منچستریونایتد در صورت عدم تمدید قرارداد

© Sputnik / Aleksey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد
پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2021
عضو شوید
طبق گزارش‌ها، ستاره فرانسوی هیچ گونه تمایلی برای تمدید قرارداد با منچستریونایتد ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد فعلی پل پوگبا، هافبک 28 ساله یونایتد در ژوئن 2022 با این تیم به پایان می رسد و به نظر می رسد مذاکرات بر سر تمدید این قرارداد به بن بست خورده است.
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
ورزش
بن‌بست در مذاکرات پوگبا با یونایتد؛ تصمیم جدی رئال برای جذب ستاره فرانسوی
ابهام در مورد سرنوشت اوله گونار سولسشر شرایط برای این بازیکن را دشوار ساخته و پل پوگبا احساس می کند دوران حضورش در اولدترافورد به پایان رسیده است.
با این حال نشریه «منچستر اونینگ نیوز» در گزارشی مدعی شده که ستاره فرانسوی هیچ برنامه ای برای تمدید قرارداد با شیاطین سرخ ندارد. بر اساس ادعای این رسانه جدایی پوگبا از یونایتد در تابستان آینده قطعی است و حتی این امکان وجود دارد که او در همین جنوری اولدترافورد را ترک کند.
از سوی هم، گفته می شود که در صورت ترک منچستر یونایتد حضور در یکی از دو تیم رئال مادرید یا یوونتوس محتمل ترین گزینه برای پوگبا خواهد بود.
بهترین فصول دوران حرفه ای پل پوگبا از سال 2012 تا 2016 در تورین رقم خورد و این بازیکن علاقه زیادی به بازگشت دوباره به یوونتوس و بازی کردن در ترکیب این تیم در فصول بعدی دارد.
او در سال 2016 و با مبلغ هنگفت 105 میلیون یورو از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست و حالا آماده است این بار به صورت رایگان از لیگ برتر راهی تورین و لیگ ایتالیا بشود.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала