Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیمئونه پس از شکست برابر لیورپول: بقیه 6-0 شکست می‌خورند اما ما آرامش خود را حفظ کردیم

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2021
عضو شوید
سرمربی اتلتیکو مادرید، با وجود شکست برابر لیورپول از عملکرد شاگردانش راضی به نظر می‌رسد.
به گزارش اسپوتنیک، لیورپول که دیدار رفت در مادرید را هم با پیروزی پشت سر گذاشته بودند، این بار با ارائه یک نمایش مقتدرانه، به شایستگی نماینده اسپانیا را با شکست بدرقه کردند.
تیم باشگاهی لیورپول  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2021
ورزش
لیگ قهرمانان اروپا؛ توقف پاری‌سن‌جرمن در شب صعود لیورپول و آژاکس
دیگو سیمئونه پس از شکست 2 - 0 اتلتیکو مادرید مقابل لیورپول در گروه B‌ لیگ قهرمانان اروپا، در نشست خبری حاضر شد و در پیوند به اتفاقات شب گذشته صحبت کرد.
سرمربی آرجنتینی ابتدا در خصوص عملکرد شاگردانش در این دیدار گفت:
«ما باید تیم را بهبود ببخشیم، نه اینکه تمام حواس مان را روی اخراج، بازی رفت یا اتفاقاتی که رخ داده قرار دهیم. در سکوت کار کنیم و کنار یکدیگر باشیم. به طور کلی من تیم را دوست داشتم چرا که تنها کاری که باید را انجام دادند. در کل این بازی نسبت به بازی قبلی مان در اینجا خیلی فرق داشت و این بار در همان نیمه اول، بازی را از دست دادیم.»
سیمئونه در مورد بخت صعود تیمش از این گروه هم گفت:
«هر سه تیم شانس صعود دارند، بنابراین بازی های هیجان انگیزی در پیش است می دانیم که تا انتهای راه سخت خواهد بود. نحوه درک کردن تیم مبنی بر این که باید در نیمه دوم سختی بکشیم را دوست داشتم؛ در برخی لحظات باید این سختی را به جان خرید.»
شاگردان دیه‌گو سیمئونه با این شکست چهار امتیازی باقی ماندند و به رده سوم جدول سقوط کردند تا کارشان برای صعود بسیار دشوار شود.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала