Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ توقف پاری‌سن‌جرمن در شب صعود لیورپول و آژاکس

© Photo / LFC / LFCتیم باشگاهی لیورپول
تیم باشگاهی لیورپول  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2021
عضو شوید
هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برتری لیورپول و آژاکس و صعودشان، توقف پاری‌سن‌جرمن و صدرنشینی منچسترسیتی به پایان رسید.
به گزارش اسپوتنیک، در بازی‌های پایانی هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های مدعی تقریبا شب راحتی را مقابل حریفان خود داشتند. نتایج این بازی‌ها به شکل زیر رقم خورد؛
در گروه A، پاری‌سن‌‌جرمن برد مقابل لایپزیگ را دقیقه 90 با تساوی 2 -2 عوض کرد تا صدر جدول را به منچسترسیتی واگذار کند. دقیقه 8 انکونکو، لایپزیگ را پیش انداخت، اما واینالدوم در دقایق 21 و 39 با زدن دو گل ورق را به سود پاریسی‌ها برگرداند. اما دقیقه 2+90 از روی نقطه‌پنالتی سوبوسلای کار را به تساوی کشاند.
پاریسی‌ها با این تساوی 8 امتیازی شدند و در رده دوم جای گرفتند. لایپزیگ هم اولین امتیازش را گرفت و امیدوار ماند تا راهی لیگ اروپا شود.
در گروه B لیورپول که میزبان اتلتیکومادرید بود مقابل این حریف دبل کرد و بازی برگشت را هم 2 -0 برد تا صعودش را قطعی کند. لیورپولی‌ها خیلی زود توسط ژوتا و مانه دو گل در دقایق 13 و 21 زدند و با همین 2 گل هم برنده شدند.
 نیمه دوم ژوتا برای لیورپول و سوارس برای اتلتیکو گل زدند که VAR هردو را آفساید تشخیص داد. ضمن این که اتلتیکو از دقیقه 36 در پی اخراج فلیپه ۱۰ نفره شده بود. با این برد لیورپول 12 امتیازی شد تا صعود زودهنگامی به مرحله حذفی داشته باشد و اتلتیکو هم 4 امتیازی باقی ماند.
در گروه C آژاکس موفق شد با شکست دورتموند با نتیجه 3 - 1 صعودش را به دور بعدی به‌عنوان صدرنشین قطعی کند. ابتدا رویس دقیقه 37 از روی نقطه‌پنالتی برای دورتموند میزبان گل زد، اما گل‌های تادیچ، آلر و کلاسن در دقایق 72، 83 و 3 +93 باعث شد هالندی‌ها کامبک بزنند.
با وجود این شکست، دورتموند 6 امتیازی در رده دوم باقی ماند و آژاکس هم با 12 امتیاز راهی دور بعد شد.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала