Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ملاقات با امیر قطر؛ ژاوی برای پیوستن به بارسا شخصا دست به کار شد

© REUTERS / Kai Pfaffenbachژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري
ژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2021
عضو شوید
کاپیتان اسبق بارسلونا برای پیوستن به بارسلونا شخصا دست به کار شد.
به گزارش اسپوتنیک، مدیران  باشگاه بارسلونا  شب گذشته در دوحه یک جلسه بی نتیجه با مدیران باشگاه السد داشتند. خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا پرواز خود را روز گذشته به دوحه لغو کرد و معاونین خود را برای مذاکره به قطر فرستاد.
 ژاوی   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Барселона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2021
ورزش
تصمیم نهایی ژاوی با وجود مخالفت قطری‌ها
پس از بازی، یوستی و آلمانی به رستورانی در دوحه رفتند و با سران باشگاه السد مذاکره کردند، مذاکراتی که طبق شنیده ها به نتیجه نرسیده است. دقایقی پیش اما نشریه اسپانیایی «مارکام در خبری فوری اعلام کرد که  ژاوی شخصا باید سران السد را برای جدایی متقاعد کند.
به همین منظور وی امروز در کاخ محمد بن حمد بن خلیفه آل ثانی، رئیس باشگاه السد حضور پیدا خواهد کرد تا پس از حدود دو سال حضور در این باشگاه به عنوان سرمربی برای جدایی خود مذاکره کند.
طبق گزارش‌ها، بند آزادسازی ژاوی حدود 5 میلیون یورو است و بارسا تمایلی به پرداخت این رقم ندارد و در مورد کاهش هزینه مذاکره می کند، همین موضوع باعث شده است تا خود ژاوی دست به کار شود و مذاکرات را بر عهده بگیرد.
پیش از این ترکی‌ العلی مدیراجرایی باشگاه السد گفته بود که موضع این باشگاه درباره ژاوی مشخص است و اینکه قهرمان فصل گذشته لیگ ستارگان قطر دوست ندارد که در مقطع حساس فعلی این رقابت‌ها با سرمربی‌اش قطع همکاری کند.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала