Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هنوز توافق حاصل نشده؛ السد پول نقد می‌خواهد

© AFP 2023 / Khalil MazraawiFormer Barcelona football player Xavi Hernandez (L), who currently plays for Al-Sadd in the Qatar Stars League, claps during a football training as he visits the al-Baqaa Palestinian refugee camp near Amman on September 29, 2016.
Former Barcelona football player Xavi Hernandez (L), who currently plays for Al-Sadd in the Qatar Stars League, claps during a football training as he visits the al-Baqaa Palestinian refugee camp near Amman on September 29, 2016.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2021
عضو شوید
بارسا، ژاوی و السد در طول امروز پنج‌شنبه در حال مذاکره بوده‌اند اما به توافق قطعی نرسیده‌اند و فردا جلسه جدید گرفته خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ توافق بارسلونا بر سر ژاوی با السد قطر نزدیک است. پس از جلسات متعددی که در طول روز انجام شده، هنوز اتفاق نظر بین طرفین رخ نداده است. درست است که مواضع نزدیک شده‌اند، اما بدون کسب بله قطعی. در حال حاضر شرایط این است که السد برای آزادی ژاوی باید بند فسخ یا حداقل بخشی از آن را بپردازد.
در حالی‌که خود ژاوی تمام صحبت‌ها را با مالک السد انجام داده، ایده باشگاه قطری این است که بارسلونا غرامتی را به مبلغ پنج میلیون یورو بپردازد. و او در این موضوع کاملاً قاطع بوده است. جلسه‌ای که داشتند کافی نبود و قرار است روز جمعه جلسه جدیدی برگزار شود که انتظار می‌رود جلسه نهایی باشد.
ژاوی به طور مداوم به رافا یوسته و متئو آلمانی اطلاع داده که آنها به عنوان فرستادگان بارسلونا به دوحه سفر کرده‌اند. آرتورو کانالس و فرناندو سولاناس نیز در پایتخت قطر حضور داشته‌اند، دو نفری که در کل توافق برکناری سرمربی السد دخیل هستند.
ژاوی هرناندز   تشافي هرنانديز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2021
ورزش
ژاوی: "واقعا می‌خواهم به خانه برگردم"
عدم دستیابی به توافق در این پنجشنبه می‌تواند به این معنی باشد که ژاوی تا روز شنبه به بارسلونا نمی‌رسد زیرا او تا آن صبح نمی‌تواند از دوحه حرکت کند مگر این‌که آنها به دنبال یک سفر برگشت با توقف باشند. ایده ژاوی این بود که در ورزشگاه بالایدوس برای تماشای بازی سلتا و بارسلونا حضور داشته باشد نه روی نیمکت هدایت. اکنون باید دید که آیا می‌تواند به موقع برسد، اگرچه پیچیده به نظر می‌رسد.
در صورتی توافق در جلسه این جمعه، باشگاه بعداً آنرا رسما اعلام خواهد کرد. مراسم معرفی این مربی هفته آینده انجام خواهد شد. در ابتدا صحبت از روز دوشنبه بود، اما لاپورتا قبلاً یک رویداد در سیوداد دپورتیوا با جرارد پیکه و الکسیا پوتلاس برای آن روز برنامه ریزی کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала