Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش پوچتینو به توقف شاگردانش برابر لایپزیگ

© AP Photo / Jon SuperГлавный тренер "Тоттенхэма" Маурисио Почеттино во время футбольного матча АПЛ между "Ливерпулем" и "Тоттенхэм Хотспур" (27 октября 2019). Ливерпуль
Главный тренер Тоттенхэма Маурисио Почеттино во время футбольного матча АПЛ между Ливерпулем и Тоттенхэм Хотспур (27 октября 2019). Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2021
عضو شوید
سرمربی پاری‌سن‌جرمن از عملکرد تیمش مقابل لایپزیگ چندان راضی به نظر نمی رسد.
به گزارش اسپوتنیک، پاری‌سن‌جرمن در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لایپزیگ رفت. این دیدار در نهایت با نتیجه 2-2 به پایان رسید.
تیم باشگاهی لیورپول  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2021
ورزش
لیگ قهرمانان اروپا؛ توقف پاری‌سن‌جرمن در شب صعود لیورپول و آژاکس
مائوریسیو پوچتینو پس از تساوی شاگردانش در این دیدار گفت:
«لایپزیگ با بازی خوبی که به نمایش گذاشت ما را با دردسر مواجه ساخت. بازی را خوب آغاز نکردیم اما در ادامه بهتر شدیم. باید این بازی را آنالیز کنیم اما گاهی هم باید به شایستگی تیم رقیب هم اعتراف کنید چون آنها تیم بسیار خوبی هستند.»
سرمربی آرجنتینی پاریسی‌ها در ادامه اظهار داشت:
«اینکه پشت سر منچسترسیتی در جایگاه دوم جدول گروه قرار گرفته ایم، هیچ چیزی را برای ما تغییر نمی دهد. باید در دیدار برگشت برابر منچستر سیتی به پیروزی دست پیداکنیم تا به عنوان صدرنشین صعود خود را به دور بعد قطعی کنیم.»
در این گروه منچستر سیتی با 9 امتیاز صدرنشین است و پاری‌سن‌جرمن هم با 8 امتیاز در رده دوم جای دارد.کلوپ بروژ و لایپزیگ هم به ترتیب 4 و 1 امتیازی هستند.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала