Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد باید از بازگشت رونالدو خوش‌حال باشد، چرا که او یک فرازمینی است

© REUTERS / PHIL NOBLEرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2021
عضو شوید
بازین اسبق منچستریونایتد در مصاحبۀ در خصوص فوق ستاره پرتگالی صحبت کرده است که و ستایش از عملکرد او پرداخته است.
به گزارش اسپوتنیک،  بعد از سه فصل حضور در فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس، کریستیانو رونالدو نهایتا در تابستان اخیر از این تیم جدا شد و بعد از شایعات زیادی که در مورد آینده این فوق ستاره پرتگالی وجود داشت، نهایتاً او تصمیم گرفت به تیم سابق و محبوب خود یعنی منچستر یونایتد بازگردد.
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2021
ورزش
سرمربی آتالانتا به رونالدو: برو و من را تنها بگذار
لوئی ساها، بازیکن اسبق منچستریونایتد و هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در الدترافورد در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در پیوند به عملکرد این ستاره 36 ساله صحبت کرده است.
ساها در این باره بازگشت رونالدو گفت:
«اوله گونار سولسشر باید از بازگشت او بسیار خوشحال باشد چرا که او یک فرازمینی است. او در هر تیم و هر لیگی که بازی می‌کند می‌تواند همیشه گل بزند. او در تعهد و فداکاری نظیر ندارد. اگر بازیکنی در دنیا باشد که تاثیر مستقیم روی بازی تیمش داشت باشد آن کریستیانو رونالدو است. او یک ربات است.»
این بازیکن اسبق شیاطین سرخ در ادامه همچنان به تمجید از عملکرد رونالدو پرداخت و گفت:
«اگر او را به عنوان هم تیمی دوست نداشته باشی به این معنی است که سختکوش نیستی. وقتی با هم در یونایتد بازی می کردیم، رابطه آسانی با او داشتم چرا که هر دو بسیار سختکوش بودیم.. خیلی ساده است. دفاع کردن مقابلش غیرممکن است. تا پایان 90 دقیقه حس می کند که می تواند بیشتر گل بزند و اگر بتواند در یک بازی پنج گل بزند، حتما این کار را می کند.»
رونالدو با گل‌هایش در شروع فصل توانسته جایگاه سرمربی منچستر را فعلا حفظ کند. در واقع آخرین نمایش درخشان او در دبل برابر آتالانتا بود که با گل‌هایش مانع شکست تیمش شد.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала