شکایت مسافران یک قطار از سربازان مست ناتو

© Photo / U.S. Army / Spc. Randy Wrenشکایت مسافران یک قطار از سربازان مست ناتو
شکایت مسافران یک قطار از سربازان مست ناتو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2021
عضو شوید
پورتال لتونیایی دلفی گزارش داد که مسافران قطاری در استونیا از رفتار نامناسب سربازان مست سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) شکایت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش این پورتال، سربازان فرانسوی پس از تیراندازی در قطار الرون از تالین به شهر نظامی تاپا در حال بازگشت بودند و به گفته شاهدان عینی، نظامیان بیش از حد الکل استفاده نموده و درست در راهروهای قطار شروع به استفراغ کردند.
کاترین کولدرکنوپ، سخنگوی قطار الرون این حادثه را تایید کرده است. به گفته وی، خدمات قطار مطابق با الزامات عمل کرده و پولیس نظامی در ایستگاه تاپا منتظر این گروه از سربازان بود. در عین حال، سرویس مطبوعاتی واحد فرانسوی اعلام داشت که تنها یکی از سربازان بیش از حد مشروب خورده و رفتار نامناسبی داشته است. بنا به اعلام این سرویس، اقدامات انضباطی برای این سرباز و ارشد گروه وی اعمال خواهد شد.
در ماه می نیز درگیری میان سربازان بریتانیایی ناتو با ساکنان یکی از شهرهای استونیا گزارش شده بود. تانو لمپو، رئیس سرویس گشت زنی ناتو اعلام داشت که سربازان این اتحاد به یک رستورانت فست فود رفته و به یکی از زنان محلی ابراز توجه کردند. هموطنان این زن رفتار سربازان را غیرقابل قبول دانستند و در نتیجه میان سربازان و آنها درگیری به وجود آمد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала