Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ برتری پرگل منچسترسیتی در شب پیروزی بی‌دردسر اینتر

© AP Photoمنچسترسیتی Manchester City players celebrate after they demolished Germany's Schalke 7-0 on 12 March 2019
منچسترسیتی    Manchester City players celebrate after they demolished Germany's Schalke 7-0 on 12 March 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2021
عضو شوید
منچسترسیتی شب گذشته توانست برابر کلوب بروژ به تری برسد. اینتر هم با نتیجه پرگل شریف مولداوی را شکست داد.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه بازی‌های هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در دومین شب از این رقابت‌ها، شب گذشته (چهارشنبه) شش بازی در گروه‌های A تا D برگزار شد.
در گروه A منچسترسیتی با نتیجه 4-1 از سد کلوب بروژ گذشت. رحیم استرلینگ، فیل فودن، گابریل ژسوس و ریاض محرز گلزنان سیتی در این بازی بودند و در دیگر دیدار این گروه، پاریسن ژرمن علیرغم دبل واینالدوم، در مقابل لایپزیش به تساوی 2-2 رضایت داد.
در این گروه، سیتی با 9 امتیاز در صدر و پاری‌سن‌جرمن با 8 امتیاز در رده دوم است.
و از گروه D اینترمیلان ایتالیا در خانه شریف مولداوی به مصاف این تیم رفت که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود نراتزوری‌ها به پایان رسید.
مارسلو بروزوویچ در دقیقه 54، میلان اشکرینیار در دقیقه 66 و الکسیس سانچس در دقیقه 82 برای اینتر گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم آداما ترائوره در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه اول زد.
در جدول گروه D تیم‌های رئال مادرید و اینتر به ترتیب با 9 و هفت امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند و پس از آنها شریف شش امتیازی و شاختار دونتسک یک امتیازی در رده‌‌های سوم و چهارم هستند.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала