Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: "واقعا می‌خواهم به خانه برگردم"

© AP Photo / Manu Fernandezژاوی هرناندز تشافي هرنانديز
ژاوی هرناندز   تشافي هرنانديز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2021
عضو شوید
ژاوی هرناندز سرمربی السد قطر اعلام کرده به شدت دوست دارد به خانه برگردد و منتظر این اتفاق می‌باشد.
به گزارش اسپوتنیک؛ مطمئنا اکنون برای بازگشت ژاوی به بارسلونا موضوع زمان است و این سرمربی اسپانیایی از سران السد خواسته تا بر سر بازگشت او به بارسلونا موافقت کنند. ژاوی فاش کرد که از بازگشت به بارسلونا به عنوان سرمربی لذت می‌برد و تایید کرد که بر سر شرایط شخصی با باشگاهی که در آن نام گرفت و اسطوره شد به توافق رسیده است.
هافبک سابق در حال حاضر هدایت تیم السد قطر را برعهده دارد - جایی که هنوز دو سال از پایان قراردادش باقی مانده است - اما او مدتها کاندیدای مورد علاقه بارسا برای نیمکت داغ مدیریتی در نیوکمپ بوده است، حالا پس از اخراج رونالد جایش خالی است.
روز چهارشنبه مشخص شد که هیئتی از بارسلونا به دوحه سفر کرده تا قرارداد غرامتی را با کارفرمای فعلی ژاوی منعقد کند، به این امید که قبل از پایان هفته قرار ملاقات بگذارد.
این حرکت به دنبال عصبانیت مسول رسانه‌ای السد بود که از بارسا خواست که اگر بازیکن سابقش را می‌خواهد بیاید و مذاکره کند.
مدیرعامل باشگاه همچنین علناً تعهد خود را برای حفظ این مربی 41 ساله در قطر با وجود آمدن بارسلونا به میز مذاکره اعلام کرده است. با این حال، خود ژاوی مستاصل از انجام این معامله است و او خواستار پیروزی "عقل سلیم" در مذاکرات شد.
ژاوی پس از تساوی 3-3 السد مقابل الدحیل در چهارشنبه شب، جایی که به نظر می‌رسید به طور تمام وقت برای هواداران دست تکان می‌داد، گفت:
"روزها با بارسا صحبت می‌کردم، تمام شد. من واقعا مشتاق بازگشت به خانه هستم، امیدوارم این اتفاق بیفتد. دیدنی و هیجان انگیز خواهد بود. اما اکنون این بستگی به گفتگوهای بین باشگاه‌ها دارد، آنها باید به توافق برسند. بارسا می‌آید تا صحبت کند، همه ما مشتاق و هیجان زده هستیم. خواهیم دید که آیا این کار به پایان می‌رسد. این یک موضوع منطقی است. باید اتفاق بیفتد (السد او را از قراردادش آزاد کند.)"
در حالی‌که سران باشگاه به طور عجیبی کارت‌های خود را نزدیک سینه نگه می‌دارند، عبدالکریم حسن کاپیتان السد اذعان کرد که سرمربی او احتمالا تیم قطری را ترک خواهد کرد.
حسن فاش کرد: "همه به خاطر جدایی ژاوی ناراحت هستند، اما او مربی تیم بزرگی مانند بارسلونا خواهد بود. ژاوی ایده جدیدی را به فوتبال قطر و بازیکنان السد ارائه کرد و به عنوان یک بازیکن و مربی بزرگ به ما کمک کرد و ایده‌های او باعث شد با وجود انتقادات به دستاوردهای زیادی برسیم. دل ما برای او بسیار تنگ خواهد شد."
ژاوی یک دوران درخشان 17 ساله در نیوکمپ داشت، چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و نقش مهمی در هشت قهرمانی لالیگا داشت.
در صورت بازگشت او به بارسلونا مجبور به بهبودی پس از شروع فاجعه بار فصل 2021/22 خواهد شد. بلوگرانا در حال حاضر نهم لالیگا است، هشت امتیاز کمتر از رقیب ال کلاسیکو یعنی رئال مادرید و 9 امتیاز با رئال سوسیداد صدرنشین فاصله دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала