Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بهترین بازیکن جهان از نظر تورس؟

© Sputnik / Михаил Воскресенский /  مراجعه به بانک تصاویر فرناندو تورس بازیکن فوتبال
فرناندو تورس بازیکن فوتبال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
عضو شوید
فرناندو تورس اسطوره لیورپول شکی ندارد که محمد صلاح بهترین فوتبالیست روی کره زمین است.
به گزارش اسپوتنیک؛ فرناندو تورس پس از دیدن بازی‌های ستاره‌های لیورپول و چلسی می‌گوید محمد صلاح 100 درصد بهترین بازیکن جهان است.
تورس روز چهارشنبه به آنفیلد بازگشت شبی که تیم‌ سابق‌اش اتلتیکومادرید با گلزنی دیوگو جوتا و سادیو مانه با نتیجه 2-0 شکست خورد تا وی شاهد صعود سرخ‌ها به دور مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشد.
این مهاجم افسانه‌ای چهار سال را در کپ گذراند و قبل از جدایی‌اش برای چلسی در سال 2011، 81 گل در 142 بازی در تمام رقابت‌ها به ثمر رساند و ملی پوش سابق اسپانیا از کار یورگن کلوپ بسیار تحت تأثیر قرار گرفته اما بیشتر تمجیدهای او متوجه صلاح بود که او را بهترین در جهان می‌داند.
ملی پوش مصری در این فصل با 15 گل در 14 بازی در تمام رقابت‌ها طوفانی عمل کرده که بسیار بهتر از مبارزات او در چلسی است، جایی که با تورس بازی کرد.
تورس در پاسخ به این سوال که آیا صلاح بهترین بازیکن جهان است، به LFC TV گفت: "100 درصد. فکر می‌کنم نه تنها امسال، دو یا سه فصل گذشته شگفت انگیز بوده است. شما همیشه در مورد جام‌های فردی برای بازیکنان صحبت می‌کنید، زمانی که آنها جام‌ها را به طور همزمان کسب می‌کنند، اما من فکر می‌کنم که او یکی از بهترین دو یا سه بازیکن جهان در پنج یا شش سال گذشته بوده است. این شگفت انگیز است."
تورس افزود: "می‌توانید ببینید که او همه رکوردها را می‌شکند و به گلزنی ادامه می‌دهد. ما گاهی با هم چت می‌کنیم و من واقعا برای او خوشحالم زیرا وقتی او به انگلیس آمد او را دیدم - در آغاز کار سختی بود اما او یک مرد عالی و فوق العاده است. صلاح در چلسی هم تیمی من بود و در ابتدا برای او سخت بود. من خیلی خوشحالم که او را در صدر جهان می‌بینم و برای سرگرمی گل می‌زند و یکی از مهم‌ترین بازیکنان جهان در سال‌های اخیر است. دیوگو جوتا زمانی که به اتلتیکو آمد واقعا جوان بود. ما یک پیش فصل را با هم به اشتراک گذاشتیم و واقعاً خوب است که ببینیم او چگونه در حال پیشرفت است و بازیکن بسیار مهمی است که بارها برای لیورپول شروع کرده و گلزنی می‌کند."
شما می‌توانید ببینید که چه زمانی تیم کار می‌کند  و همه بازیکنان بهتر می‌شوند. بنابراین، به عنوان یک مهاجم، من واقعا از تماشای حمله این سه یا چهار بازیکن، گلزنی و ایجاد موقعیت لذت می‌برم. این واقعا هیجان انگیز است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала