Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیرقابل باور؛ داور هم از نیمار امضا می‌خواست

© AP Photo / Michel EulerPSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020
PSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد در دیدار تیم های لایپزیش و پاریسن جرمن، داور قصد گرفتن امضا از نیمار را داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، جسی مارش سرمربی آمریکایی لایپزیش به نظر می رسد که از تساوی تیمش مقابل پی اس جی راضی نبود و در پایان بازی به شدت به داور بازی حمله کرد و مدعی شد که این داور با تصمیم هایی که در طول 90 دقیقه گرفته، می خواسته نیمار را راضی کند و از بازیکن برزیلی امضا بگیرد.
سرمربی لایپزیش در پایان بازی به داور حمله کرد و گفت:
" از تصمیم های داور خیلی عصبانی شدم. از ما مخافظت نکرد و خشم من تنها راه نشان دادن نارضایتی ام از داور است. در برخی لحظات به نظر می رسید که قصد امضا گرفتن از نیمار را داشت، به خصوص لحظه ای که به او کارت زرد نشان داد. داوری شرایط خوبی نداشت. در مورد پنالتی ما در حالی که خطا کاملا واضح بود، برای تصمیم نهایی به داور ویدیویی مراجعه کرد. "
بازی پی اس جی و لایپزیش با تساوی دو بر دو به اتمام رساند تا تیم آلمانی همچنان امیدهای اندکی برای بقا در مسابقات اروپایی در این فصل داشته باشد. مارش در ادامه گفت:
" از ابتدا خوب بازی کردیم و خیلی زود گل زدیم اما پس از پنالتی شرایط پی اس جی عوض شد. بهتر از پی اس جی بودیم اما متاسفان هفقط یک امتیاز کسب کردیم."
لایپزیش هر چند که با این تساوی از چمپیونزلیگ حذف شد اما همچنان می تواند روی حضور در لیگ اروپا تمرکز داشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала