هشدار رهبر طالبان از وجود نفوذی‌ها در میان نیروهایش

© AFP 2023هشدار رهبر طالبان از وجود نفوذی‌ها در میان نیروهایش
هشدار رهبر طالبان از وجود نفوذی‌ها در میان نیروهایش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
عضو شوید
هبیت‌الله آخندزاده، رهبر طالبان، از وجود افراد نفوذی‌ در میان نیروهای حکومت سرپرست طالبان هشدار داده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه 8صبح، این سخنان به هبت‌الله آخندزاده، رهبر طالبان، نسبت داده شده است و از روز پنج‌شنبه، 13 عقرب، به این‌سو در صفحات اجتماعی مربوط به طالبان بازتاب گسترده داشته است.
Taliban new leader Mullah Haibatullah Akhundzada is seen in an undated photograph, posted on a Taliban twitter feed on May 25, 2016, and identified separately by several Taliban officials, who declined be named - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2021
نوار صوتی رهبر طالبان برای نخستین بار منتشر شد + ویدئو
آخندزاده در این بیانیه گفته است که ممکن در صفوف نیروهای حکومت سرپرست طالبان افراد و نهادهای ناشناس نفوذ کرده باشند که خلاف خواست طالبان کار می‌کنند.
افزوده است: «عده‌ای از افراد بد و فاسد هستند که می‌خواهند به ما بپیوندند… تا منافع خود را برآورده کنند یا ما را بدنام کنند و ما را بد جلوه دهند».
این اظهارات در حالی از سوی رهبر طالبان مطرح شده است که با قدرت‌گیری طالبان، هشدارهای جهانی مبنی بر فعالیت گروه‌های تروریستی از جمله داعش در خاک افغانستان بالا گرفته است.
گفتنی است که گروه داعش از زمان روی کار آمدن طالبان تا کنون دست‌کم چهار حمله در ولایات مختلف کشور انجام داده‌ که در آخرین حمله این گروه بر شفاخانه نظامی سردار محمد‌ داوود خان دست‌کم 19 نفر کشته و 50 تن دیگر زخمی شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала