چهره مخالفین واکسیناسیون افشا شد

© REUTERS / Brendan McDermidچهره مخالفین واکسیناسیون افشا شد
چهره مخالفین واکسیناسیون افشا شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
عضو شوید
گزارش های علمی: انکار واکسین با عایدات خانواده و دیدگاه های سیاسی ارتباط دارد.
به گزارش اسپوتنیک، نصف کسانی که نمیخواهند واکسین SARS-CoV-2 را دریافت کنند، گزارش می دهند که هیچ چیز نمیتواند نظر آنها را تغییر دهد. نتایج یک نظرسنجی ملی، که تصویری تمام مخالفین واکسین در ایالات متحده را نشان می دهد، در گزارش های علمی منتشر شده است.
کرونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2021
ممکن کرونا جان نیم میلیون نفر اروپا را بگیرد
این نظرسنجی شامل 6037 بزرگسال امریکایی بود که دو سوم آنها در نیویارک، لس آنجلس، دالاس یا شیکاگو زندگی می کردند. مشخص شد که 21.4 % از شرکت کنندگان از سراسر ایالات متحده تمایلی به دریافت واکسین SARS-CoV-2 نداشتند، در مقایسه با 19.7 % در دالاس، 11.5 % در لس آنجلس، 11.2 % در شیکاگو و 10.1 % در نیویارک. . نیمی از کسانی که نمی خواستند واکسین را دریافت کنند، گفتند که تحت هیچ شرایطی این کار را انجام نمی دهند، در حالی که برای اکثریت این امر به دلیل نگرانی در مورد ایمنی واکسین بود.
عدم تمایل به واکسین در میان کسانی که خارج از خانه کار می‌کردند، دیدگاه‌های سیاسی محافظه‌کارانه داشتند، درآمد خانوار کمتری داشتند و قبلاً آزمایش COVID-19 مثبتی نداشتند، بیشتر بود. سطح تحصیلات، نژاد، سن و جنسیت همیشه با بی میلی به واکسینه شدن همراه نبود.
در حالی که بیش از 82 % از شرکت کنندگان موافق بودند که کووید-19 تهدیدی برای سلامتی است، بیش از 18 % معتقد نیستند که خطر کووید-19 بر خطر یک واکسین غلبه دارد، و بیش از 15 % معتقد نیستند که COVID-19 قابل پیشگیری است. همزمان بیش از 68 % از پاسخ دهندگان از الزامات واکسیناسیون برای سفرهای بین المللی حمایت کردند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала