Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آه رئال راموس و واران را گرفت

© REUTERS / SERGIO PEREZReal Madrid's Raphael Varane (right) in action against Real Sociedad
Real Madrid's Raphael Varane (right) in action against Real Sociedad - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
عضو شوید
زوج خط دفاعی سال‌های اخیر رئال مادرید با جدایی از این تیم در شرایط مناسبی به سر نمی‌برند.
به گزارش اسپوتنیک،  سرخیو راموس و رافائل واران که سالها زوج خط دفاعی رئال مادرید را تشکیل می دادند، در تابستان گذشته از رئال مادرید جدا شدند.
 واران با 50 میلیون یورو به منچستریونایتد رفت در حالی که راموس رایگان راهی پی اس جی شد.
حالا نه راموس و نه واران در اولین ماه هایشان خارج از برنابئو شرایط جالبی نداشته اند. در حقیقت راموس به خاطر مصدومیت های قبلی (که نتیجه فشار آوردن به خودش در بازی‌هایی نظیر بیلبائو، چلسی، گرجستان و … بوده) هنوز که هنوزه در پی اس جی بازی نکرده و مدیران قطری تیم پاریسی به حدی عصبانی هستند که به فسخ قراردادش فکر کرده اند. راموس 35 ساله امیدوار است که بالاخره بتواند برای پی اس جی بازی کند.
از سویی واران پس از ده سال با کلکسیونی از جام‌ها از رئال جدا شد. رافای 28 ساله تصمیم گرفت که تقدیر خود را در لیگی جدید آزمایش کند.
​مدیران رئال مادرید تمایلی به تمدید قراردادش نشان ندادند و راهی یونایتد شد. واران در ترکیب یونایتد نقش قابل قبولی دارد اما با این وجود مصدومیت هایش مانع از آن شده که شروع فصل خوبی داشته باشد.
واران که در ماه اکتبر سه بازی را به علت مصدومیت از دست داده بود در بازی اخیر مقابل آتالانتا نیز به علت مصدومیت از زمین خارج شد. البته واران در یونایتد نتایج خوبی نگرفته است و اگر کریستیانو نبود، شاید شرایط کنونی شیاطین سرخ فضاحت بار بود.
این در حالیست که زوج میلیتائو – الابا در بازیهای اخیر به آرامش رسیده اند و بازگشت مندی نیز به خط دفاعی رئال مادرید سر و سامان بخشیده است.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала