Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولین شب مربی تیم ساز روی نیمکت لندنی‌ها + عکس

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر Antonio Conte Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Италия - Испания
Antonio Conte   Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Италия - Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
عضو شوید
آنتونیو کونته امشب برای اولین بار هدایت تیم تاتنهام را بر عهده خواهد گرفت و کارش را از کنفرانس لیگ اروپا شروع می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ آنتونیو کونته که این هفته وارد تاتنهام شد تا جانشین نونو اسپیرتو سانتو شود، در واقع اولین بار امشب روی نیمکت تیم انگلیسی در لیگ کنفرانس اروپا مقابل ویتسه خواهد نشست. مربی ایتالیایی مجوز کار دریافت کرده و به او اجازه می‌دهد این تیم را هدایت کند.
تاتنهام که در ترکیب‌اش در لیگ کنفرانس اروپا با کسب مقام سوم فعلی دست و پنجه نرم می‌کند، می‌تواند روی آنتونیو کونته در کنار زمین حساب کند. سرمربی ایتالیایی که این هفته برای جانشینی نونو اسپریتو سانتو وارد شد، هنوز مطمئن نبود که بتواند تیم جدیدش را در روز پنجشنبه تمرین دهد یا خیر.
دلیلش هم این بود که برای انجام این حرفه باید مجوز کار می‌گرفت. سندی که سرمربی سابق اینترمیلان اندکی قبل از دیدار امشب مقابل ویتسه دریافت کرد که توسط تاتنهام از طریق یک بیانیه مطبوعاتی اعلام شد:
"ما همچنین می‌توانیم تأیید کنیم که آنتونیو و کادر مربیگری‌اش مجوز کارش را دریافت کرده‌اند. بازی امشب مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا مقابل ویتسه در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر را برعهده خواهد گرفت."
باشگاه انگلیسی همچنین از ورود کریستین استلینی، رایان میسون (کمک مربی)، جانلوکا کونته (مربی فنی و تحلیلی)، کنستانتینو کوراتی، جیان پیرو ونترونه و استفانو برونو (هر سه مربی بدنسازی) در کادرفنی‌اش خبر داد.
اسپرز با 4 امتیاز در رده سوم جدول گروه است در حالی‌که ویتسه با 6 امتیاز و رن  با 7 امتیاز بالاتر از این تیم قرار دارند و تاتنهام اگر بخواهد شانس صعود به فینال رقابت‌ها را حفظ کند، دیگر حق اشتباه ندارد.
این چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی هوگو لوریس در مورد ورود کونته به باشگاه صحبت کرد: "این ساده است: "او (کونته) بسیار جاه طلب است، او به همه بازیکنان در رختکن اعتقاد دارد و می‌خواهد تمام تلاش خود را برای کمک به پیشرفت تیم انجام دهد. ... این یک فرصت عالی برای همکاری با یکی از بهترین مدیران سال‌های اخیر است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала