Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور غیر منتظره‌ی مسی در مادرید+عکس

© AFP 2023 / Franck Fife Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже
Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
عضو شوید
ستاره آرجنتینی پاریسن جرمن به دلیل مصدومیت نمی تواند برای این تیم بازی کند و نیاز به معالجه دارد.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی، فوق ستاره آرجنتینی پاریسن ژرمن در بازی چهارشنبه پی اس جی مقابل لایپزیش حضور نداشت و مائوریسیو پوچتینو تصمیم گرفته بود تا به او استراحت دهد چرا که مسی با یک مصدومیت جزئی مواجه شده بود و نیاز به استراحت داشت تا مصدومیت او تشدید نشود.
لئو مسی دیروز در شهر مادرید پایتخت اسپانیا دیده شده است و تصاویر او در رسانه های مختلف بازتاب داشته است. در واقع به نظر می رسد که لیونل مسی برای درمان زانوی خود به پایتخت اسپانیا رفته است.
مسی پیش از این هم برای امورات پزشکی خود به مادرید رفته بود و این بار هم برای درمان درد زانوی خود پایختت اسپانیا را انتخاب کرده است.
مشکل مسی به طور کلی جدی نیست چرا که به نظر می رسد که اسکالونی سرمربی تیم ملی آرجنتین قصد دارد که او را برای اردوی پیش رو دعوت کند و اگر مشکل مصدومیت لئو مسی جدی بود، به طور قطع او از این اردو خط می خورد و اخباری پیرامون اینکه او قرار است دعوت شود، وجود نداشت.
مسی کل دوران حرفه ای خود را در اسپانیا و در باشگاه بارسلونا سپری کرده بود تا اینکه در تابستان گذشته به پی اس جی پیوست و راهی پاریس پایتخت فرانسه شد.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала