روسیه میتواند در جریان ده دقیقه دنمارک را نابود نماید

© AP Photo / Vadim Savitskiy / Russian Defense Ministry Press Serviceتطبیقات غرب -2021
تطبیقات غرب -2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
عضو شوید
Jyllands-Posten: در صورت وقوع جنگ، راکت های روسی در 10 دقیقه به دانمارک می رسد.
به گزارش اسپوتنیک، مانور Zapad-2021 که در ماه سپتامبر توسط روسیه و بلاروس صورت گرفت، نشان داد که اتحادیه اروپا نمی تواند امنیت خود را طی درگیری تمام عیار با مسکو تضمین کند، در حالی که پولند و دانمارک خود را در یک منطقه خطرناک خواهند دید.  به گفته پر نیهولم نویسنده مقاله، اگر روسیه به اصطلاح کریدور سووالکی - سرحد 100 کیلومتری بین لیتوانیا و پولند حمله کند، نه تنها خود پولند، که سنگر اروپا در شرق محسوب می شود، بلکه دانمارک نیز مورد حمله قرار خواهد گرفت و ورسا در روز پنجم سقوط خواهد کرد.
دکترین نظامی جدید اتحادیه روسیه و بلاروس تائید شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2021
دکترین نظامی جدید اتحادیه روسیه و بلاروس تائید شد
نیهولم توضیح داد: «راکت‌های روسی می‌توانند در ده دقیقه به بورنهولم و در نیم ساعت به کپنهاگ ضربه قوی وارد نماید».
همزمان، نویسنده تعجب کرد که اگر روسیه "ناتو را با یک مانور غیرمنتظره شبانه" به دو قسمت تقسیم کند، واشنگتن به این وضعیت چه واکنشی نشان خواهد داد. او پیشنهاد کرد که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده که شیفته چین است، حتی از بورنهلم خبر ندارد.
پیش از این، ایالات متحده نگران تطبیقات روسیه "غرب 2021" بود. سرویس تحقیقاتی کنگرس گفت که مسکو تحت پوشش تمرینات مختلف "آمادگی برای تهاجمات احتمالی و واقعی" در حال افزایش نیروهای خود است.
مانور نظامی بلاروس-روسیه "غرب 2021" در ماه سپتامبر برگزار شد. در این تطبیقات حدود 200 هزار نفر، بیش از 80 طیاره و هلیکوپتر، تا 760 واحد تجهیزات نظامی از جمله بیش از 290 تانک، بیش از 240 اسلحه، سیستم های راکت پرتاب مسلسل و هاوان، حدود 15 کشتی شرکت داشتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала