سخنگوی پیشین وزارت داخله: لیست‌های منظم ترورهای هدف‌مند در کابل و سایر ولایت‌ها در حال عملی‌ شدن است

© Photo / moiسخنگوی پیشین وزارت داخله: لیست‌های منظم ترورهای هدف‌مند در کابل و سایر ولایت‌ها در حال عملی‌ شدن است
سخنگوی پیشین وزارت داخله: لیست‌های منظم ترورهای هدف‌مند در کابل و سایر ولایت‌ها در حال عملی‌ شدن است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
عضو شوید
سخنگوی پیشین وزارت داخله افغانستان می گوید که لیست‌های منظم ترورهای هدف‌مند در کابل و سایر ولایت‌ها در حال عملی‌ شدن است.
به گزارش اسپوتنیک، طارق آرین، سخنگوی پیشین وزارت داخله در صفحه توییترش نگاشته است که قبل از سقوط کابل یک عضو دفتر قطر گفته بود که طالبان هرگاه به قدرت دست یابند بخشی خاص و مخفی را برای ترور افراد حکومتی فعال می‌کنند.
هشدار رهبر طالبان از وجود نفوذی‌ها در میان نیروهایش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
هشدار رهبر طالبان از وجود نفوذی‌ها در میان نیروهایش
او تاکید دارد که این موضوع در یک نشست غیر رسمی و کوچک بحث شده بود. اکنون اطلاعات می‌رساند که لیست‌های منظم ترورهای هدفمند در کابل و سایر ولایات در حال عملی‌شدن است.
قابل ذکر است که طالبان در تاریخ 15 آگوست سال 2021 وارد کابل شد. از آن زمان به بعد، ارائه خدمات عمومی در کشور تعطیل شده و اغلب نیروهای متخصص از کشور فرار کرده‌اند. حالا بیش از دو ماه از زمان ورود این گروه به پایتخت می‌گذرد و هنوز اکثر ادارات دولتی که خدمات عمومی ارائه می‌کردند تعطیل هستند. هر چند این گروه در تلاش است تا ارائه خدمات عمومی را به تدریج از سر گیرد اما هنوز شماری از ادارات دولتی تعطیل بوده یا آینده مبهمی پیش رو دارند. نبود سرمایه انسانی، وجود مشکلات لجستیکی و مرتبط بودن نظام ادارات مختلف دولتی با یکدیگر، از جمله چالش‌های اصلی پیش رو برای آغاز دوباره روند ارائه خدمات عمومی و بانکداری هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала