Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه شرط ژاوی برای قبول هدایت بارسلونا

© REUTERS / Kai Pfaffenbachژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري
ژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
عضو شوید
طبق گزارش رسانه های اسپانیایی، هافبک سابق آبی اناری ها قبل از حضور روی نیمکت کاتالان ها سه درخواست مهم از رئیس این باشگاه داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، ژاوی هرناندز پیش از معرفی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا، سه درخواست را به مدیریت باشگاه ارائه کرده است.
اول این که ژاوی از پرسنل تیمش در تیم السد قطر درخواست کرده است که در بارسلونا نیز او را همراهی کنند. این لیست شامل برادران او اسکار هرناندز و سرجیو آلگره و مربی بدنساز او ایوان تورس است.
از دیگر اعضای کادر ژاوی هرناندز می توان به کادر تجزیه و تحلیل او یعنی دیوید پراتس، تونی لوبو و سرجیو گارسیا اشاره کرد و فیزیوتراپ او، کارلوس نوگیرا.
ژاوی هرناندز همچنین خواهان بازنگری در خدمات پزشکی باشگاه کاتالانی به دلیل میزان بالای مصدومیت اخیر بازیکنان بلوگرانا است.
​از این رو، ژاوی برای استخدام دکتر ریکارد پرونا، یکی از کارکنان سابق بارسلونا که اکنون در دوبی کار می کند، درخواست کرده است که او را به بارسلونا بازگردانند.
در نهایت، ژاوی هرناندز به باشگاه گفته است که یک وینگر جدید در بازار زمستانی می خواهد. این واقعیت که عثمان دمبله مستعد مصدومیت است، ممکن است بر این تصمیم تأثیر بگذارد. بارسلونا ممکن است در جنوری برای جذب رحیم استرلینگ اقدام جدی کند.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала