Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنش میان السد و بارسا بر سر پرداخت رقم بند فسخ قرارداد ژاوی

© REUTERS / Albert GeaXavi Hernandez
Xavi Hernandez  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
عضو شوید
مدیریت باشگاه السد اعلام کرد که سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، هدایت آبی‌واناری‌ها را بر عهده می‌گیرد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه السد قطر ساعاتی پیش تایید کرد ژاوی از این باشگاه جدا می شود تا هدایت بارسلونا را برعهده گیرد و بارسا باید برای فسخ قرارداد ژاوی، 5 میلیون یورو پرداخت کند.
ژاوی هرناندز   تشافي هرنانديز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
ورزش
فوری و رسمی: السد موافقت کرد؛ ژاوی سرمربی بارسا شد
نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا در این خصوص گزارش داد منابعی در باشگاه بارسلونا اطمینان داده‌اند که این باشگاه رقم بند فسخ ژاوی را پرداخت نخواهد کرد و مذاکرات همچنان ادامه دارد.
به همین علت است که با وجود اعلام باشگاه السد قطر مبنی بر انتقال ژاوی به بارسلونا، کاتالان ها هنوز بیانیه رسمی همکاری با ژاوی را منتشر نکرده اند. البته بارسلونا مطمئن است که ژاوی روی نیمکتش می نشیند.
در همین حال، نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا هم  نوشت مدیران بارسلونا آرامش خود را حفظ کرده‌اند و معتقدند همه چیز به خوبی پیش می‌رود. طبق این گزارش آنها خوشبین هستند و بر این باورند که امروز با ژاوی قرارداد امضا خواهند کرد.
این اظهارات در حالی از جانب مدیر اجرایی باشگاه السد مطرح شده که رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا خبر داده‌اند این باشگاه حاضر به پرداخت رقم فسخ قرارداد ژاوی 41 ساله نیست و هنوز توافقی بین طرفین حاصل نشده است.
از سوی دیگر، محمد الکعبی، خبرنگار قطری مدعی شده ژاوی بند فسخ 5 میلیون یورویی قراردادش با السد را شخصا می پردازد تا به بارسلونا برود.
ژاوی که در سال 2019 با پیراهن السد از فوتبال خداحافظی کرد، در مدت سه سال سرمربیگری السد توانست این تیم را به قهرمانی لیگ ستارگان، جام حذفی، سوپرجام قطر و جام امیر قطر برساند.
 
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала