Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوری و رسمی: السد موافقت کرد؛ ژاوی سرمربی بارسا شد

© AP Photo / Manu Fernandezژاوی هرناندز تشافي هرنانديز
ژاوی هرناندز   تشافي هرنانديز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
عضو شوید
ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شد.
به گزارش اسپوتنیک، ترکی العلی، رییس باشگاه السد قطر تایید کرد توافق نهایی با بارسلونا حاصل شده و این سرمربی اسپانیایی هدایت بارسلونا را برعهده می گیرد
دقایقی پیش با اعلام رسمی باشگاه السد قطر ژاوی هرناندز اسطوره بارسلونا و بازیکن سابق این باشگاه به عنوان سرمربی باشگاه بارسلونا انتخاب شد و فردا عازم بارسلون می شود.
​با استناد به بیانیه باشگاه السد قطر و البته گزارش رسانه ها ، باشگاه بارسلونا بند آزادسازی 5 میلیون یورویی ژاوی را پرداخت کرده است تا سرمربی اسپانیایی السد به خانه خود بارسلونا بازگردد.
در بیانیه باشگاه السد از زبان ترکی العلی ( مدیر کل ) آمده است :
باشگاه السد پس از پرداخت بند مندرج در قرارداد ژاوی هرناندز توسط بارسلونا ، بر سر انتقال ژاوی با بارسلونا به توافق رسید. ما بر سر همکاری با بارسلونا در آینده به توافق رسیده ایم. ژاوی بخش مهمی از تاریخ السد است و ما برای او آرزوی موفقیت می کنیم.
العلی در ادامه صحبت های خود گفت :
ژاوی چند روز پیش به ما از تمایل خود برای رفتن به بارسلونا در این زمان خاص اطلاع داد ، زیرا باشگاه شهر زادگاهش در موقعیت حساسی قرار دارد و ما این را درک کردیم و تصمیم گرفتیم برای او مانع تراشی نکنیم. 
شایان ذکر است ژاوی هرناندز در دوران بازی خود یکی از بزرگترین اسطوره های بارسلونا و محصول آکادمی لاماسیا بود که با بارسلونا تاریخ سازی کرد و حتی سه بار جز سه نامزد نهایی توپ طلا هم قرار گرفت.
ژاوی قهرمانی جام جهانی 2010 و یورو 2008 و 2012 شده است. ژاوی با بارسلونا برنده 8 لالیگا ، 3 کوپا دل ری ، 6 سوپرجام اسپانیا ، 4 لیگ قهرمانان اروپا ، 2 سوپرجام اروپا و 2 جام باشگاه های جهان شده است.
او در دوران سرمربیگری خود با باشگاه السد موفق به کسب 7 جام شامل لیگ ستارگان قطر، جام امیر قطر ( 2 ) ، سوپرجام قطر، جام ولیعهد قطر ( 2 ) و جام ستارگان قطر شده است. 
به نقل از فابریتزیو رومانو خبرنگار مطرح ایتالیایی، توافق نهایی برای برگشت ژاوی به عنوان سرمربی انجام شده است و بزودی وی را روی نیمکت بارسلونا خواهیم دید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала