نوشابه که پوست بدن را زنده می کند

CC0 / Pixabay / کاکائو و شوکالات
کاکائو و شوکالات - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
عضو شوید
لودمیلا میکیتیوک، متخصص تغذیه روسیه در مقاله ای می نویسد که مواد موجود در کاکائو باعث جوان ساختن و محافظت از پوست می شود.
به گزارش اسپوتنیک، لیودمیلا میکیتیوک، متخصص تغذیه روسیه گفت که در مورد خواص مفید کاکائو و کاستی های این نوشابه، به خصوص پودر طبیعی کاکائو صحبت می کنیم، زیرا نوشیدنی فوری کاکائو که از مغازه تهیه می کنید، حاوی مواد کیمیاوی و رنگ است و مزایای موجود در آن بیش از 20 درصد یک کاکائوی خالص نیست.
دانشمندان افسردگی کهنسالان را با کمبود ویتامین D مربوط دانسته - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
بعضی ویتامین ها به انسان کشنده است
ترکیب پودر کاکائو خالص سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است که عملکرد ماهیچه‌ها را عادی می‌کند و به افراد مبتلا به کم خونی کمک و تراکم استخوان را در بدن تامین مینماید که برای کودکان در دوران رشد فعال و زنان باردار ضروری است، کلسترول بد را از بین می‌برد و کبد را پاکسازی می‌کند. این پودر، هارمون‌های جنسی، تقسیم سلول‌ها و رشد بافت را تضمین می‌کنند، کاکائو حاوی آنتی‌اکسیدان‌های استند که از بروز سرطان جلوگیری می‌کنند و باعث بهبود سریع زخم‌ها می‌شوند.
این متخصص تغذیه ادامه داد: فنل ها و پروسیانیدین ها در کاکائو با اتصال مولکول های کلاژن و ایجاد استحکام پوست را جوان می کنند.
لودمیلا میکیتیوک در ادامه می افزاید که اگر شیر و شکر را به کاکائوی خالص اضافه کنید یک نوشیدنی نسبتاً پر کالری است. بنابراین بهتر است صبح ها شیر کاکائو بنوشید. در صبح، ریتم های بیولوژیکی فعال تر است و تجزیه و تبدیل پروتئین ها، چربی ها و کربوهایدرات ها به انرژی سریعتر اتفاق می افتد. از خوردن شیر کاکائوی شیرین شده به دلیل کالری بالا در شب جلوگیری کنید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала