Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

5 بازیکن در لیست سیاه آنچلوتی

© AP Photo / Alvaro BarrientosReal Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
عضو شوید
به نظر میرسد کارلو آنچلوتی به ترکیب دلخواهش در رئال مادرید رسیده است.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید اولین بحران فصلش را با کسب یک تساوی مقابل ویارئال و دو شکست مقابل شریف و اسپانیول در 9 روز داشت. بعد از آن آنچلوتی تصمیم گرفت که گامی به جلو بردارد و شرایط را عوض کند.
کارلتو بدون هیاهو و بدون جنجال تصمیم گرفت که تغییراتی اسای را در ترکیبش داشته باشد. در حقیقت به نظر می رسد که کارلتو مقصران آن نتایج را شناسایی کرد و بعد از آن با کنار گذاشتن آنها تیم را از نو ساخت و کسب چهار برد و یک تساوی از پنج بازی اخیر ثابت می کند که حس و حال رئال خوب است.
زیدان در مقطعی از فصل گذشته اقدام مشابهی صورت داد و برخی بازیکنان ناکارآمد را کنار گذاشت و نتیجه اش هم نتایج خوب پایان فصل بودند. آنچلوتی نیز همین تصمیم را گرفت و نتیجه گرفت. پنج بازیکنی که توسط آنچلوتی در پنج بازی اخیر کنار گذاشته شدند را بررسی می کنیم:
هازارد: بازیکن بلجیمی در مقابل شریف فیکس بود که نمایش ضعیفی داشت و بعد از آن هرگز فیکس نشد. ادن از آن به بعد فقط 44 دقیقه بازی کرد. هازارد در شش بازی اخیر از بازی با شریف تا کنون فقط در سه بازی مقابل اسپانیول، اوساسونا و الچه به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده، در مقابل شاختار وبارسا در کل بازی روی نیمکت نشسته و در بازی رقت مفابل شاختار به علت مصدومیت خط خورد.
​میگل گوتیرز: محصول آکادمی رئال مادرید نیز از بازی با شریف به بعد دیگر بازی نکرد که البته بازگشت مندی و مارسلو نیز در این اتفاق نقش داشته است. بعید است که میگل در زمان آمادگی مندی شانس زیادی برای بازی در تیم بزرگسالان داشته باشد.
کاماوینگا: بازیکن فرانسوی نیز دچار افت شده است. در حقیقت این بازیکن که پس از نمایش ضعیف در مقابل اسپانیول بین دو نیمه تعویض شد، در مقابل بارسلونا و بازی برگشت مقابل شاختار کلا روی نیمکت نشست، در مقابل شاختار و الچه به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و در مقابل اوساسونا نیز فیکس شد که عملکرد ضعیفی داشت و بین دو نیمه تعویض شد.
ناچو: بازگشت مصدومان خط دفاعی به ضرر او شد. ناچو نیز پس از شکست مقابل اسپانیول در پنج بازی اخیر نیمکت نشین بوده و فقط دقایقی در بازی اخیر مقابل شاختار به میدان رفت.
آسنسیو:مارکو پس از هت تریک در مقابل مایورکا در مقابل ویارئال فیکس شد اما عملکرد جالبی نداشت. مارکو فقط در یکی از پنج بازی اخیر فیکس بوده است و در بازی اخیر مقابل شاختار کلا بازی نکرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала