Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف سرمربی یونایتد به ضعف‌های بزرگ تیمش

© REUTERS / Action Images / Jason Cairnduff Тренер Уле Гуннар Сульшер во время матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Тренер Уле Гуннар Сульшер во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2021
عضو شوید
اوله گونار سولسشر، پس از شکست تیمش برابر منچسترسیتی، پذیرفت که تیمش معیارهای لازم برای کسب نتیجه در بازی‌های بزرگ را ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در ادامه روزهای بحرانی، امشب در خانه میزبان منچسترسیتی بود و برابر این رقیب همشهری با نتیجه 0-2 شکست خورد و سه امتیاز دیگر را از دست داد.
Защитник Манчестер Юнайтед Брандон Уильямс и полузащитник Манчестер Сити Рияд Махрез на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2021
ورزش
یونایتد 0 – سیتی 2؛ پپ با فتح دربی، همتایش را به لبه پرتگاه رساند
پس از این شکست اوله گونار سولسشر سرمربی منچستریونایتد اعتراف کرد که تیمش ضعف‌های بزرگی دارد و در سطح همیشگی خود نبوده اند.
او در این مورد به اسکای گفت:" سیتی بازی خوبی ارائه کرد و به ما فرصت‌های زیادی برای موقعیت‌سازی نداد. بنابراین باید آن‌ها را به خاطر عملکردشان تحسین و قبول کنیم که امشب در سطح همیشگی خودمان نبودیم. حرف زدن درباره این بازی برای من کار بسیار سختی است چون بازی را خیلی بد شروع کردیم و در زمین محو بودیم. بعد از آنکه سیتی گل اول را زد کارمان سخت‌تر هم شد."
وی در مورد شرایط خودش گفت:" من با باشگاه رابطه بسیار خوبی دارم. می‌خواهم هواداران منچستریونایتد خوشحال باشند و تا زمانی که اینجا باشم تمام تلاشم را برای ارتقا و پیشرفت تیم انجام خواهم داد."
سولسشر در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که چندی قبل برابر لیورپول نیز تحقیر شد و هواداران تیم خواهان اخراج وی هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала