Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعداد توپ طلای مسی به 7 رسید؟

© AFP 2023 / FRANCK FIFEمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2021
عضو شوید
ادعایی مبنی بر اهدای توپ طلا به لیونل مسی مطرح شده است.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی RTP  پرتگال که بزرگترین رسانه این کشور است در گزارشی مدعی شد که لیونل مسی برنده توپ طلا سال 2021 شده است.
Аргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2021
ورزش
مسی شانس اول توپ طلا است
بنا به ادعای سایت rtp sport، به لیونل مسی اطلاع داده شده است که او برنده توپ طلای 2021 فرانس فوتبال خواهد بود و این نشریه حتی مصاحبه پس از کسب جایزه را هم با مسی انجام داده است.
اگر این ادعا صحت داشته باشد، لیونل مسی هفتمین توپ طلای خود را کسب کرده است. لیونل مسی در سال 2021 عملکردی شگفت انگیز داشت و با آرجنتین پس از 25 سال قهرمان کوپا آمریکا شد که اولین جام ملی دوران حرفه ای او نیز بود.
مسی در بارسلونا نیز به قهرمانی در کوپا آمریکا رسید. از نظر عملکرد فردی نیز بهترین گلزن لالیگا و بهترین بازیکن کوپا آمریکا شد. به جز از فوق ستاره آرجنتینی هیچ بازیکن دیگری بیشتر از 5 بار برنده توپ طلا نشده است. کریستیانو رونالدو با 5 توپ طلا در رتبه بعدی قرار دارد.
قرار است در هشتم قوس سال روان مراسم توپ طلا در پاریس برگزار شود. یکی از 30 نامزد اعلام شده، برنده معروف ترین جایزه فردی دنیای فوتبال خواهد بود.
در روزهای اخیر شاهد افشا شدن چند لیست بودیم که با توجه به اینکه تعداد رای بازیکنان در آنها با یکدیگر تفاوت داشت، مشخص است تعدادی از آن چند لیست دروغین هستند.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала