Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در آستانه تقابل رونالدو و پپ؛ کریستیانو وقت کباب پزی هم گل میزند

© AP Photo / Rui VieiraКриштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия
Криштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2021
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در آستانه دیدار حساس برابر یونایتد به تمجید از ستاره شیاطین سرخ پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، از دقایقی دیگر در حساس ترین دیدار رقابت های فوتبال باشگاهی در لیگ برتر، دربی منچستر میان سیتی و یونایتد در ورزشگاه الترافورد برگزار خواهد شد.
این مسابقه که تاثیر بسزایی در قرارگیری تیم ها نیز در بالای جدول دارد، در شرایطی برگزار میشود که رونالدو پس از مدت ها فرصت دوباره تقابل با گواردیولا را پیدا کرده است.
آخرین بار که رونالدو پس از ال کلاسیکو در تقابل با پپ قرار گرفت، به دوران مربیگری پپ در بایرن بر میگردد که رئال با رونالدو موفق به شکست بایرن مونیخ گواردیولا شد.
گواردیولا در آستانه بازی حساس امروز درباره عملکرد این ستاره پرتغالی گفت:
« او تمام زندگی‌اش گلزنی خواهد کرد. او 75 ساله می‌شود، شاید بازنشسته شده باشد، او حتی در وقت کباب جور کردن هم شروع به بازی می‌کند و گل‌هایی را به ثمر می‌رساند. چنین مدل افرادی مانند او و مسی در یک دهه گذشته مشغول گلزنی و گلزنی و گلزنی و کمک به قهرمانی و پیروزی تیم‌هایشان بوده‌اند، همین خودش نشانگر همه چیز است.»
این سرمربی اسپانیایی ادامه داد:
« بازگشت او اتفاق بسیار خوبی برای لیگ برتر است. یونایتد به کریستیانو و کریستیانو به یونایتد تعلق دارد. آنها سازگاری بسیار خوبی با هم دارند. این اتفاق قبلا در گذشته رخ داده و شاید در حال و آینده هم تکرار شود. باید ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت.»
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала