Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سلتا 3 – بارسا 3، بلوگرانا در جهنم بالایدوس کامبک خورد

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2021
عضو شوید
بارسلونا در ورزشگاه بالایدوس برابر سلتاویگو به متوقف شد و سرجی بارخوان بدون کسب پیروزی در لالیگا، تیم را به ژاوی تحویل داد.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه هفتۀ سیزدهم رقابت‌های لالیگا، سلتاویگو در ورزشگاه بالایدوس میزبان بارسلونا بود و برابر این تیم با نتیجه 3-3 متوقف شد.
در این دیدار که آخرین حضور سرجی بارخوان سرمربی موقت بلوگرانا بود، مطابق انتظار ستاره‌های تیم B، حضور پُر رنگ داشتند و سبک همیشگی بارسلونا( تیکی تاکا) را به نمایش گذاشتند.
بارسا خیلی زود و روی کار خلاقانۀ آنسو فاتی در دقیقه 5 به گُل برتری رسید تا آبی‌اناری‌ها بازی را طوفانی آغاز کنند و نوید یک بازی پُر گُل و تماشایی را به تماشاگران بدهند.
این تیم در دقیقه 18 به گُل دوم رسید و سرجیو بوسکتس موفق شد تا اختلاف را دو برابر کند.  کاتالان‌ها در دقیقه 34 به گُل سوم رسیدند و ممفیس دپای موفق شد با ضربه سر برای تیمش گُلزنی کند.
در دقایق پایان نیمه نخست اما اتفاق تلخی رخ داد و آنسو فاتی که اخیراً از مصدومیت برگشته بود، از ناحیه همسترینگ بار دیگر مصدوم شد و با اشک زمین بازی را ترک کرد.
در نیمه دوم و با بیرون شدن فاتی، بارسا فشار سنگینی را تحمل کرد و در دقیقه 52 یاگو آسپاس دروازه تراشتگن را باز و یکی از گُل‌های خورده را جبران کرد.
در دقیقه 74 نولیتو گُل دوم را برای سلتا به ثمر رساند تا بارسا خطر از دست دادن پیروزی را حس کند. سلتا اما فشار را بیشتر کرد و در ثانیه‌های پایانی آسپاس موفق شد گُل تساوی را به ثمر برساند و 1 امتیاز برای تیمش کسب کند.
به این ترتیب بارخوان آخرین بازی خود را روی نیمکت بارسا با تساوی پشت سر گذاشت و تیم را بدون کسب پیروزی در رقابت‌های لالیگا، تحویل به ژاوی هرناندز داد که به تازگی جانشین کومان شده است.
بارسا با این پیروزی 17 امتیازی شد و در جایگاه نهم جدول قرار گرفت و سلتا نیز با 12 امتیاز به جایگاه چهاردهم صعود کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала