Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: ژاوی سرمربی جدید بارسلونا شد

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا پس از ساعت‌ها حضور نمایندگان این تیم در قطر، سرانجام ژاوی هرناندز را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به دنبال اخراج رونالد کومان سرمربی پیشین هلندی از هدایت بارسا، ژاوی که مهم ترین و شاخص گزینه هدایت آبی اناری ها بود، سرانجام نیمکت حساس و فوق العاده پر آشفته نیوکمپ را در اختیار گرفت.
این در حالیست که از دو روز پیش نمایندگان باشگاه برای مذاکره با مدیران تیم السد راهی دوحه شده بودند و سرانجام عصر دیروز تیم السد در بیانیه ای رسمی اعلام کرد در حالی که یک سال از قرارداد ژاوی با این تیم باقی مانده، با رفتن وی به بارسلون موافقت کرده است.
با این حال باشگاه بارسلونا خبر سرمربی شدن ژاوی را زمانی اعلام و رسانه ای کرد که کل کشور اسپانیا در خواب بود و در واقع هیچ کس انتظار این خبر را در ساعت 1:47 بامداد به وقت محلی (4:230 به وقت افغانستان) نداشت.
با این حال گفته میشود که طبق توافقی که میان دو باشگاه السد و بارسا صورت گرفته است، تا روز دوشنبه که قرار است ژاوی معرفی شود، جزئیات زیادی از انتخاب ژاوی در رسانه ها منتشر نشود.
باشگاه بارسلونا هم در خبرنامه ای رسمی که در این خصوص منتشر کرده، تنها خبر انتخاب ژاوی بعنوان سرمربی جدید تیم را در ادامه فصل جاری و 2 سال آینده یعنی تا جون 2024 را تایید کرده است و جزئیات زیادی نداده است.
این در حالیست که ژاوی یک سال دیگر با السد قرار داد داشت و طبق گزارش رسانه ها بارسلونا باید مبلغ 5 میلیون یورو به باشگاه السد پرداخت کند که ظاهرا ژاوی نیز بخاطر فداکاری و کمک به بارسا، حاضر شده تا نصف این مبلغ را خودش پرداخت کند.
با این حال ژاوی در حالی پس از شش سال به نیوکمپ باز میگردد که این تیم در وضعیت خوبی نیست و مهندس خوش فکر نیوکمپ وظیفه سختی برای بازگرداندن این تیم به روزهای خوبش خواهد داشت.

View this post on Instagram

A post shared by FC Barcelona (@fcbarcelona)

View this post on Instagram
A post shared by MARCA (@marca)
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала