Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره سابق کریکت افغانستان: بازیکنان تیم ملی فروخته شده اند + ویدیو

© Photo / ACB Mediaتیم ملی کریکت افغانستان
تیم ملی کریکت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2021
عضو شوید
شاپور ځدران، بازیکن سابق تیم ملی کریکت افغانستان، بازیکنان تیم ملی را فروخته شده عنوان کرد و گفت که آن‌ها برای جیب‌های شان به میدان می‌روند، نه مردم.
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی کریکت افغانستان مدتی می‌شود که در امارات متحده عرب به سر می‌برد و بخاطر اشتراک در رقابت‌های جام جهانی 20 در این کشور حضور دارد.
این تیم تا حالا 4 بازی در این رقابت‌ها انجام داده است که حاصل آن دو پیروزی برابر اسکاتلند و نامیبیا و دو شکست برابر پاکستان و هندوستان بوده است.
شکست برابر هندوستان با تفاوت 62 رقم خورد و بسیار سنگین بود. همین موضوع سبب شد تا انتقادهایی از ستاره‌های تیم ملی کریکت صورت گیرد.
یکی از منتقدان تیم ملی کریکت افغانستان، شاپور ځدران، ستاره سابق این تیم است و وی شدیداً در شبکه‌های اجتماعی از بازیکنان تیم ملی انتقاد کرده‌ است.
او که به صورت زنده در فیس‌بوک صحبت می‌کرد، بازیکنان تیم ملی را فروخته شده عنوان کرد و گفت که آن‌ها برای جیب‌های شان به میدان می‌روند، نه مردم.
ځدران هواداران را قهرمانان اصلی عنوان کرد که به ورزشگاه می‌روند و بخاطر افغانستان با شور و هیجان در جریان بازی به تشویق بازیکنان می‌پردازند.
این انتقادها در حالی صورت گرفته است که تیم ملی کریکت افغانستان در صورت پیروزی در آخرین بازی دور گروهی برابر نیوزیلند، می‌تواند جواز حضور در نیمه‌نهایی را کسب کند و برای نخستین بار راهی این مرحله شود.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала