Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش سیمئونه به حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر سیمئونه
سیمئونه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2021
عضو شوید
سرمربی اتلتیکومادرید از بازگشت ژاوی به بارسلونا به عنوان سرمربی استقبال کرد و به تمجید از وی پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، امروز صبح باشگاه بارسلونا به صورت رسمی تایید کرد که ژاوی هرناندز را به خدمت گرفته است و این سرمربی 41 ساله پس از این هدایت تیم اصلی را به عهده خواهد داشت.
Xavi Hernandez  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2021
ورزش
ورود تماشاگران به مراسم معارفه «ژاوی» آزاد اعلام شد
بازگشت ژاوی که سابقه درخشانی در بارسلونا داشته است، با واکنش‌های مثبتی رو به رو شده و اکثر کارشناسان معتقد اند که وی با توجه به شناختی که از تیم دارد، می‌تواند بارسا را به روزهای اوجش برگرداند.
دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید نیز از بازگشت ژاوی به عنوان سرمربی به بارسلونا استقبال می‌کند و از حضور او در نیوکمپ خوشحال است.
او این موضوع را در نشست خبری قبل از مصاف با والنسیا مطرح کرد و گفت:" همواره گفته‌ام  که از بازگشت اسطوره ها به عنوان مربی به باشگاه شان استقبال می‌کنم و این مرا خوشحال می‌کند. ژاوی بیش‌تر از هر کسی بارسلونا را می‌شناسد و آگاه است که برای رسیدن به موفقیت، باید چه مسیری را طی کند. او قطعا هر آنچه که از فوتبال می‌داند را به تیمش انتقال خواهد داد و سعی می‌کند سبک و فلسفه‌ای که همیشه از آن صحبت کرده است را در تیم پیاده کند. معتقدم هواداران بارسا او را بسیار  دوست دارند و حالا همان جایی است که باید باشد."
ژاوی در حالی به عنوان مربی بارسلونا بر می‌گردد که این تیم در چند فصل آخر با کومان، ستین، والورده از روزهای اوج خود فاصله گرفته و به یک تیم عادی مبدل شده است.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала