سیستم «خریزانتیما» روسیه، کابوسی برای طیاره‌های بدون سرنشین

© Sputnik / Ramil Sitdikovسیستم «خریزانتیما» روسیه، کابوسی برای طیاره‌های بدون سرنشین
سیستم «خریزانتیما» روسیه، کابوسی برای طیاره‌های بدون سرنشین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.11.2021
عضو شوید
پورتال رسانه چینی سوهو، سیستم راکتی ضدتانک خودکششی و زره‌پوش ساخت روسیه از نوع «خریزانتیما-اس» را کابوس برای طیاره‌های بدون سرنشین نامیده است.
به گزارش اسپوتنیک این پورتال چینی در مقاله‌ای می‌نویسد، توان رزمی بالای سیستم راکتی ضدتانک خودکششی و زره‌پوش ساخت روسیه از نوع «خریزانتیما-اس» این امکان را فراهم می‌کند تا از آن برای نابود کردن طیاره‌های دشمن استفاده شود، این امکان باعث کابوس شدن طیاره‌های بدون سرنشین می‌شود.
چین رادار مدرن روسی را «دشمن قسم‌خورده» جنگنده‌های امریکایی خواند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2020
چین رادار مدرن روسی را «دشمن قسم‌خورده» جنگنده‌های امریکایی خواند
نویسنده این مقاله خاطرنشان کرد: این سیستم راکتی ضدتانک که با راکت‌های هایپرسونیک سری ام1239 مجهز هستند، توانایی هدف گیری توسط لیزر یا کانال راداری را دارند. این به شما امکان می‌دهد تا کارایی خود را در جریان نبرد از دست ندهید و حتی در یک پرده دود نبرد بجنگید.
با این حال، این سیستم دارای معایبی است. به گفته نویسنده، امکان پرتاب راکت‌های ام1239 فقط در موقعیت ثابت و یا هم در حین حرکت بیش از پنج کیلومتر در ساعت است. همچنان ایستگاه راداری «خریزانتیما-اس» در معرض تداخل قرار دارد.
پیشتر، یوری بوریسوف، معاون نخست‌وزیر روسیه گفته بود که نیروهای مسلح روسیه انواع پهپادها را در اختیار دارند. به گفته وی، این نوع سلاح توسعه خواهد یافت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала