Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم اسپانیول، جانشین فاتی مصدوم در تیم ملی اسپانیا شد

© AFP 2023 / LLUIS GENEАнсу Фати
Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.11.2021
عضو شوید
آنسو فاتی به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی اسپانیا را از دست خواهد داد و به همین دلیل لوئیز انریکه به جای او رائول دی توماس مهاجم گُلزن اسپانیول را به جمع شاگردانش برای دیدار با یونان و سویدن دعوت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، در جریان تساوی تلخ بارسلونا برابر سلتاویگو، آنسو فاتی مهاجم شماره 10 بلوگرانا دچار مشکل از ناحیه همسترینگ شد و زمین بازی را با چشمان اشک‌بار ترک کرد.
نشریه آ.اس پس از مصدومیت این بازیکن اسپانیایی، مدت زمان دوری او را یک ماه اعلام کرد و گفته می‌شود که وی اردوی تیم ملی کشورش و دو بازی مهم لاروخا برابر یونان و سویدن را از دست خواهد داد.
لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا، به همین دلیل از رائول دی توماس مهاجم اسپانیول به تیم ملی دعوت کرده است و این بازیکن در بازی‌های پیش رو جانشین فاتی مصدوم خواهد شد.
به این ترتیب آنسو فاتی که هفته گذشته از مصدومیت برگشته بود، بازی‌های مهم باشگاهش را نیز از دست خواهد داد و گفته می‌‎شود که بازی اسپانیول، ویارئال و رئال بتیس را در رقابت‌های لالیگا و همینطور تقابل سرنوشت‌ساز برابر بنفیکا در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا را از دست می‌دهد.
فاتی امشب در حالی مصدوم شد که گُل نخست تیمش را روی حرکات خلاقانه به ثمر رساند و در 45 دقیقه نخست نمایش خیره کننده در ترکیب بلوگرانا داشت.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала