کودتا در بورد کریکت افغانستان؟ اختلاف رهبری طالبان به ورزش کشیده شد

© Photo / ACBبورد کریکت افغانستان
بورد کریکت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.11.2021
عضو شوید
به نظر میرسد بورد کریکت کشور به دو دسته تقسیم شده است و باید منتظر حاشیه های بیشتر بود.
به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته در خبری ناگهانی، میرویس اشرف بازیکنان سابق تیم ملی کریکت کشور از سوی گروه طالبان به عنوان رئیس این اداره انتخاب شد.
خبر انتخاب میرویس اشرف به عنوان رئیس بورد کریکت واکنش های متعددی در صفحات اجتماعی ایجاد کرد، زیرا چندی پیش عزیزالله فضلی از سوی گروه طالبان به عنوان رئیس این اداره انتخاب شده بود.
با این حال نشر خبر میرویس اشرف در صفحه رسمی کریکت بورد پس از ساعاتی پاک شد و دقایقی پیش خبری از دیدار عزیزالله فضلی به عنوانی رئیس عمومی بورد کریکت نشر شد که وی با یکی از تاجران ملی در خصوص سرمایه گذاری روی کریکت کشور نشر شد.
شبکه افغانستان اینترنشنال که حامل خبرهای تکان دهنده ای از بورد کریکت کشور است، در فیس بوکش نوشته است:
عزیزالله افضل، رییس کنونی، از نزدیکان ملا برادر است و برخی منابع به افغانستان اینترنشنال می‌‌گویند معرفی اشرف کودتای شبکه حقانی برای کنترل کریکت است.
در اطلاعیه‌ای که اکنون حذف شده، آمده بود که میرویس اشرف با حکم ملا حسن آخند،‌ رییس‌‌الوزرای طالبان،‌ به عنوان رییس جدید شورای کریکت افغانستان منصوب شده است.
منابع به افغانستان اینترنشنال گفتند هنگامی که آقای اشرف پشت میز ریاست شورای کریکت نشست، افراد مسلح مربوط به ملا برادر،‌ معاون رییس‌الوزرای طالبان و ملا صدر ابراهیم، معین وزارت داخله این گروه،‌ به دفتر ریاست کریکت هجوم بردند و با لت و کوب کامپیوترکاران شورای کریکت، آن‌ها را وادار کردند خبر انتصاب جدید را حذف کنند.
این منابع می‌گویند نزدیک بود میان افراد شبکه حقانی و افراد وابسته و ملا برادر و ملا ابراهیم تیراندازی شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала