Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدال شیرین نقره برای تکواندو؛ 4 پاکستانی در خانه شان حریف حکمت افغانستان نشدند

حکمت الله زین
حکمت الله زین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.11.2021
عضو شوید
در بازی های تکواندویG1 پاکستان، افغانستان صاحب یک مدال ارزشمند نقره شد.
به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون تکواندوی افغانستان میگوید، حکمت الله زین پرچمدار کاروان ورزشی افغانستان در رقابتهای آزاد بین المللی تکواندو G1 پاکستان، افغانستان را صاحب یک مدال ارزشمند نقره کرده است.
حکمت الله زین پس از۴ پیروزی قاطع در برابر حریفان پاکستانی و یک پیروزی در برابر حریفی از مصر به مسابقه نهایی رسید، اما با قبولی شکست در دیدار فینال مقابل تکواندو کار کشور کرواسیا از قهرمانی و کسب مدال طلا بازماند ولی در نهایت توانست که به مدال نقره وزن ۶۸ کیلوگرام دست یابد.
لازم به ذکر است که در این رویداد بزرگ، ۴۲۲ تکواندو کار از ۱۵ کشور جهان در قالب ۳۶ تیم حضور دارند که افغانستان نیز با 19 تکواندو کار در اوزان مختلف در آن شرکت کرده است.
 
 
 
 
 
 
آگوئرو کفش‌های خود را می‌آویزد؟
 
ممکن است به دلیل مشکلاتی که برای آگوئرو مهاجم بارسلونا رخ داده است، وی نتواند به فوتبال ادامه دهد.
 
به گزارش اسپوتنیک، سرخیو آگوئرو به امید بازی کنار مسی به بارسلونا امد اما بدون آنکه حتی یک بازی با هم انجام دهند، مسی از بارسا رفت
 
در حالی که همه منتظر درخشش او در لباس بارسا بودند آگوئرو مصدوم شد و باعث شد چند ماهی دور از میادین باشد
 
بعد از آن انتظار میرفت رفته رفته آگوئرو با ریتم بارسا هماهنگ شود اما یک عارضه قلبی سراغ او آمد و حالا باید آگوئرو سه ماه دیگر بدون اینکه با توپ کار کند خانه نشین شود.
 
این احتمال مطرح است که سرخیو آگوئرو دیگر نمیتواند بازی کند و شاید او بزودی اعلام بازنشستگی کند. این احتمال حالا نزدیک تر از همیشه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала