Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میلان - اینتر؛ دربی که طعم اسکودتو را می دهد

© AP Photo / Antonio CalanniSan Siro stadium in Milan, Italy
San Siro stadium in Milan, Italy - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.11.2021
عضو شوید
آث میلان و اینتر در بهترین زمان ممکن قرار است امشب به مصاف هم بروند. یکی به دنبال ادامه روند خوب و دیگری به دنبال رسیدن به صدر است.
به گزارش اسپوتنیک؛ آث میلان در تلاش است تا به قهرمانی در ایتالیا زودتر از موعد مقرر برسد و حالا 7 امتیاز نسبت به حریف‌اش در رده سوم فاصله دارد.
اما اینتر به دنبال بازگشت است در حالی‌که تیفوسی‌ها نیز برگشته‌اند و میلانی‌ها نمی‌توانند روی تئو یا میگنان حساب کنند.
دربی دلا مدونینا هرگز یک مسابقه ساده و پیش پا افتاده حساب نمی‌شود اما بازی امشب نویدهای زیادی را می‌دهد. اول از همه، این اولین بار است که پس از کابوسی که در سال 2020 به وجود آمد، تماشاگران می‌توانند بازی را از نزدیک تماشا کنند. در سن سیرو 57000 طرفدار به اندازه ظرفیت (در 75٪) مجاز خواهد بود. میلان با ناپولی در صورت مشترک هم امتیاز است و اینتر تنها تیمی است که هنوز کاملاً از آنها فاصله نگرفته است. بنابراین، یک پیروزی روسونری را می‌تواند به اختلاف 10 امتیازی برساند.
از طرف دیگر، اگر نراتزوری برنده شود، همه چیز کاملاً برعکس می‌شود و می‌تواند راه را برای رسیدن این تیم به صدر باز کند.
 
میلان
تساوی با پورتو باعث شد تا شاگردان پیولی یک پای و نیم از لیگ قهرمانان اروپا کنار بیایند، هر چند هفت بُرد متوالی آنها در لیگ اجازه نمی‌دهد افسرده شوند. مصدومیت‌ها می‌تواند تفاوت ایجاد کند. میلانیستی‌ها نمی‌توانند روی یکی از بازیکنان کلیدی خود (تئوهرناندز) که محروم است، یا دروازه‌بان اصلی مگنان که همچنان مصدوم است، حساب کنند. کاستیخو، مسیاس و پلیزاری نیز به بازی نخواهند رسید، در حالی‌که ربیک و فلورنزی به بازی خواهند رسید. در خط حمله به جز شگفتی، ابراهیموویچ که با پورتو استراحت کرد و براهیم در دومین حضورش پس از یک ماه تعطیلی به دلیل کووید 19، خواهند بود.
 
اینتر
از طرف دیگر سیمونه اینزاگی تمام تیمش را در اختیار دارد. لاوتارو و ژکو خط حمله را هدایت خواهند کرد و چاهان اوغلو در پشت آنها قرار دارد. این ستاره ترک پس از خداحافظی جنجالی‌اش از میلان به عنوان بازیکن آزاد، روز گذشته با انتشار عکسی که در آن با هر دو پیراهن ظاهر می‌شود، توانست انتقادات هواداران دو تیم را برانگیزد.
البته همان سوت‌هایی که دوناروما در بازی‌های ایتالیا و اسپانیا شنید، در انتظار اوست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала