Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میلان - اینتر؛ دلامادونینا به وقت زلاتان !

© AFP 2023 / Alberto PizzoliФорвад ФК "Милан" Златан Ибрагимович во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Форвад ФК Милан Златан Ибрагимович во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.11.2021
عضو شوید
در یکی از حساس ترین و مشهورترین شهرآوردهای جهان فوتبال، امشب دو تیم همشهری میلانی در ایتالیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
به گزارش اسپوتنیک، در چهارچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ سری آ ایتالیا (کالچو)، از ساعت 23:15 امشب یکشنبه شانزدهم عقرب سال 1400 مصادف با هفتم نوامبر سال 2021 میلادی، شاگردان استفانو پیولی در تیم سرخ و سیاه پوش آ ث میلان در ورزشگاه سن سیروی شهر میلان و با قضاوت دنیله دووری، داور سرشناس ایتالیایی مقابل شاگردان سیمونه اینزاگی در تیم آبی و سیاه پوش اینتر به میدان خواهند رفت.
روسونری از مجموع یازده مسابقه‌ی انجام داده در رقابت های فصل جاری سری آ ایتالیا، دقیقا همانند عملکرد ناپلی ها با کسب دَه پیروزی و یک تساوی، سی و یک امتیاز از مجموع سی و سه امتیاز ممکن را به دست آورده در رتبه‌ی دوم جدول رده بندی کالچو جای دارد.

View this post on Instagram

A post shared by AC Milan (@acmilan)

این در شرایطی است که رقیب همشهری آبی و مشکی پوش آن ها یعنی نراتزوری ها، با کسب هفت پیروزی، سه تساوی و یک شکست که مقابل تیم سابق سرمربی خود یعنی لاتزیو رخ داد، پشت سر همشهری خود میلان در رده‌ی سوم جدول رده بندی سری آ جای گرفته است.
اینتر برای نزدیک شدن به صدر باید حتما در دربی پیروز شود و با شکست دادن میلان، روحیه آن ها را تضعیف خواهد کرد. افعی ها در دَه بازی گذشته خود در سری آ فقط در دو بازی کلین شیت کرده است. نراتزوری در پنج بازی گذشته خود در سری آ حداقل دو گل را زده است.

View this post on Instagram

A post shared by Inter 🏆🇮🇹 (@inter)

میلان دوازده بازی متوالی است که دروازه حریفان را باز می کند. آن ها شانزده بازی است که در سری آ شکست نخورده است. روسونری در شش بازی گذشته خود در سری آ فقط يک بار کلین شیت کرده است.
آخرین تقابل این دو تیم، در بازی برگشت فصل گذشته بود که افعی ها با توانستند با سه گل تیم میلان را شکست دهند و به نوعی، به امید قهرمانی روسونری در سری آ در فصل گذشته خاتمه دهند.

View this post on Instagram

A post shared by Inter 🏆🇮🇹 (@inter)

تیم سرخ و سیاه پوش شهر میلان سه دربی قبلی که در آن ها میزبان بوده را واگذار کرده و در هر سه بار آن نیز شکست خورده است. این بازی می تواند به نوعی یک انتقام از سوی پیولی تلقی شود که تنها بیست و هفت بازی هدایت تیم اینتر را بر عهده داشت و بیش از آن در تیم رقیب به او اعتماد نشد و پس از بیست و هفت بازی، از سمتش در جوزپه مه‌آتزا اخراج شد. زلاتان ابراهیموویچ در شش دربی اخیرش مقابل تیم قبلی خود، موفق به زدن شش گل گشته است.

View this post on Instagram

A post shared by AC Milan (@acmilan)

اما نکته جالب و حائز اهمیت، این است که در اکثر دربی های اخیر شهر میلان، نراتزوری موفق تر بوده و فاتح شهرآورد شده است؛ حتی در بدترین شرایط هم آبی مشکی ها موفق شده اند قرمز مشکی ها را شکست دهند و بعید نیست امشب هم خودشان را به رقبا در صدر جدول نزدیک‌ تر کنند.

View this post on Instagram

A post shared by Inter 🏆🇮🇹 (@inter)

آخرین رویارویی با سه گل به سود آن ها بوده و دربی قبلش را هم دو بر یک برده اند؛ پیش از این دو برد، تنها یک دربی را با حساب دو بر یک به روسونری واگذار کرده اند و قبل از این شکست نیز سه دربی پیاپی را با نتایج چهار بر دو، دو بر صفر و سه بر دو فتح کرده اند. اینتر به طور کلی شرایط خوبی دارد و اگر حالا با اختلاف تیم سوم جدول است، به این دلیل بوده که عملکرد ناپولی و میلان بسیار فراتر از حد انتظار بوده است.

View this post on Instagram

A post shared by Inter 🏆🇮🇹 (@inter)

ترکیب احتمالی میلان:
تاتاروشانو، کالابریا، کیائر، توموری، بالو توره، کسیه، تونالی، سالماکرز، براهیم دیاز، لیائو، ابراهیموویچ
ترکیب احتمالی اینتر:
هندانوویچ، اشکرینیار، دی فرای، باستونی، دارمیان، بارلا، بروزوویچ، چالهان اوغلو، پریشیچ، لائوتارو مارتینز، ژکو
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала