Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی آمد تا تیمی در حال مرگ را تحویل بگیرد+عکس

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.11.2021
عضو شوید
ژاوی سرمربی جدید بارسلونا و چهره محبوب نیوکمپ وارد شهر بارسلون شد.
به گزارش اسپوتنیک، ژاوی هرناندز که از سوی مدیریت بارسا پس خدحافظی با السد بعنوان سرمربی تیم بحران زده بارسلونا انتخاب شده است، با تقبل کوله باری از مشکلات و البته شور و اشتیاق بالا وارد اسپانیا شد.
رسانه های کاتالانی از جمله سپورت گزارش های متعددی از ورود او به بارسلون منتشر کردند، ولی آنطور که پیداست، سرمربی جدید آبی اناری وظیفه فوق العاده سختی برای سامان دادن به وضعیت این تیم دارد.
سپورت در گزارشی میگوید:
ژاوی پس از مذاکرات عجیب و غریب و انتخاب به عنوان سرمربی جدید، هم اکنون در بارسلونا است.
این یک بازگشت به موقع به سبک و اصول بارسا در تاریخ است. بازگشت ژاوی باعث ایجاد شور و شوق بسیار و شاید هم بیش از حد، در بین اعضا، هواداران بلوگرانا می شود.
ژاوی برای برد می آید. برای احیای یک تیم در حال مرگ. او می آید برای نجات هوادارانی که مدتی است با ناامیدی و ناکامی در غم و اندوه غرق شده اند. او برای نجات یک باشگاه تحقیر شده از نظر اقتصادی و مدیریتی (بارتومئو). او می آید تا کارهای نکرده والورده، ستین و کومان را تمام کند.
​به گفته سپورت:
ژاوی باید انقلابی را که بارسا به آن نیاز دارد را ایجاد و در قدم بعد رهبری کند. انقلابی که باید از رختکن شروع شود و در ادامه به مدیریت هم کشیده شود.
بارسا باید خودش را از بالا به پایین بازسازی کند. و این بار باید همانند دوران بازی اش، حالا به عنوان سرمربی این کار را انجام دهد. فوتبال درخشانی که ژاوی به عنوان بازیکن برای بارسا انجام داد، و حالا سعی میکند نقش موثر خود را بعنوان سرمربی خوب در تیم محبوبش ایفا کند.
البته این ها به هیچ وجه آسان نخواهد بود. بارسا با قهرمانی فاصله زیادی دارد و آسیب های زیادی خورده است.
او برای موفقیت، آتش های زیادی برای خاموش کردن دارد.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала