Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گارسیا هم به لشکر مصدومان بارسا اضافه شد + عکس

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.11.2021
عضو شوید
مشکلات عظیم بارسا همچنان ادامه دارد و این‌بار مصدومیت اریک گارسیا تایید گردید.
به گزارش اسپوتنیک؛ اریک گارسیا ستاره بارسلونا به دلیل مصدومیتی که دیروز شنبه در جریان بازی لالیگا مقابل سلتا ویگو متحمل شد، از ترکیب تیم لوئیز انریکه خارج شد. آزمایشاتی که او انجام داده تأیید می‌کند که او از درد در ساق پای راست خود رنج می‌برد. آنسو فاتی و نیکو، با ناراحتی‌های مختلف زمین را ترک کردند و با تیم ملی هم نخواهند رفت.
اریک گارسیا در نیمه اول مقابل سلتا تعویض شد زیرا احساس ناراحتی می‌کرد و کادر فنی قبول کرد که بعد از استراحت او را به میدان نفرستند. آرائوخو جایگزین او در خط دفاعی شد. فوتبالیست سابق منچسترسیتی در روزهای آینده باید استراحت کند و از آسیب دیدگی ساق پا بهبود یابد و از این رو این بازیکن نمی‌تواند در بازی برابر یونان و سویدن تیم ملی اسپانیا را همراهی کند.
اریک گارسیا یکی از بازیکنان تیم بارسلونا است، زیرا در 12 بازی از 15 بازی تیم کاتالان در این فصل شرکت کرده است. (9 بازی در لالیگا و سه بازی در لیگ قهرمانان)
گفته می‌شود که دیگو یورنته در تیم لوئیز انریکه جانشین او شده است. علاوه بر این مدافع، دیگر بازیکانی چون آنسو فاتی، نیکو، نتو، سرجی روبرتو، پیکه، دست، پدری، مارتین بریتوایت، دمبله و کان آگوئرو مصدوم هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала