Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کنایه تایسون فیوری به یونایتد پس از شکست در دربی

© AP Photo / Mark J. Terrillتایسون وایلدر Deontay Wilder, left, connects with Tyson Fury, of England, during a WBC heavyweight championship boxing match Saturday, Dec. 1, 2018, in Los Angeles
تایسون وایلدر     Deontay Wilder, left, connects with Tyson Fury, of England, during a WBC heavyweight championship boxing match Saturday, Dec. 1, 2018, in Los Angeles - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.11.2021
عضو شوید
تایسون فیوری بکسور معروف انگلیسی پس از شکست یونایتد برابر سیتی در دربی شهر منچستر، کنایه سختی به این تیم زد.
به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته منچستریونایتد در دربی حساس شهر منچستر مسابقه را با دو گل به منچسترسیتی واگذار کرد تا یک بار دیگر شغل اوله گونار سولسشر در معرض خطر قرار بگیرد.
این شکست واکنش های متعددی را در صفحات اجتماعی ایجاد کرد که یکی از آنها تایسون فیوری بکسور معروف سنگین وزن بریتانیا و قهرمان فعلی WBC بود.

View this post on Instagram

A post shared by Tyson Fury (@gypsyking101)

فیوری تسلط و برتری های سیتی برابر یونایتد را به نبردها و البته پیروزی هایش مقابل وایلدر مقایسه کرد.
فیوری در اینستاگرام خود گفت: پس از شکست یونایتد برابر سیتی، منصفانه است که بگوییم یونایتد در حال شکست بدتری نسبت به دیونتای وایلدر در تمام مبارزاتش مقابل من است.
فیوری از عملکرد یونایتد مقابل سیتی ناراحت بود و مدعی شد که تیم اوله گونار سولسشر همانند ذهنیت پیروزی او را در رینگ بکس را ندارد.
او گفت:
«وقتی با وایلدر و با هر مرد دیگری که تا مبارزه میکنم، هرگز باور نمی‌کردم که در این مبارزه شکست بخورم. من همیشه معتقد بودم که برمی گردم و برنده می شوم.
به این می گویند ذهنیت برنده، و این چیزی است که یونایتد در چند بازی اخیر نداشته است.
فیوری سپس به شوخی گفت که او و پاتریس اورا مدافع سابق یونایتد، از تمرین یونایتد دیدن خواهند کرد تا بازیکنان را روحیه بدهند.
فیوری گفت:
فکر می‌کنم من و پاتریس اورا به تمرین می‌رویم و مقداری از آن را به شما می‌دهیم (او مشت خود را نشان داد) و حرف های سختی را که نیاز دارید به شما می‌گویم. به زودی همه شما را می بینیم، آماده باشید.'
View this post on Instagram
A post shared by Tyson Fury (@gypsyking101)
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала