Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

10 مشکلی که ژاوی هرناندز باید در بارسا حل کند

© AFP 2023 / KARIM JAAFARژاوی
ژاوی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.11.2021
عضو شوید
ژاوی با در دست گرفتن سکان هدایت بارسلونا باید 10 مشکل جدی این تیم را باید حل بسازد تا به تیم مورد نظرش برسد.
به گزارش اسپوتنیک؛ ژاوی هرناندز سرمربی جدید بارسلونا کارهای زیادی برای انجام دادن در نیوکمپ دارد. بارسا در آخر هفته با سه گل برتری مقابل سلتاویگو را به تساوی بدل کرد و برخی از شکنندگی این تیم از نظر جسمی و روحی را آشکار ساخت. این‌ها موارد کلیدی هستند که ژاوی باید در آنها بارسا را ​​بهبود بخشد.
 
1) عزت نفس تیم
کار سختی خواهد بود بهترین دستور برنده شدن در مسابقات است، دربی و بازی کلیدی لیگ قهرمانان اروپا با بنفیکا در اولویت است. رختکن تیم قهرمانان جهان را در خود جای داده و بازیکنانی که همه آن چه نیاز است را برنده شده‌اند، ژاوی باید راهی پیدا کند تا آنها را به هم متصل کند و دوباره کار کند.
2) جلوگیری از مصدومیت‌ها
بارسلونا با 8 مصدومیت به شهر ویگو رفت و با 3 مصدوم دیگر (آنسو، اریک و نیکو) آنجا را ترک کرد. ژاوی باید بفهمد چه اتفاقی در حال رخ دادن است و آن را متوقف کند. او ممکن است بتواند دکتر ریکارد پرونا را بازگرداند.
 
3) دوباره روی فرم آوردن بازیکنان
علاوه بر صدمات، تناسب اندام نیز مهم است. در نیمه دوم مقابل سلتا آنها خسته بودند در حالی‌که سلتا پرواز می‌کرد. این برای اولین بار نیست بلکه در اروپا حتی بیشتر مشهود است.
 
4) راه حل برای یک تیم نامتعادل
ژاوی می‌تواند از طرح‌های تاکتیکی مختلفی استفاده کند، اما برخی هستند که بر اساس ترکیب تیم کار نمی‌کنند. در حال حاضر هیچ وینگری وجود ندارد. دمبله و آنسو مصدوم هستند و دمیر کسی نیست که به انتهای زمین برسد، او ترجیح می‌دهد به داخل بیاید. در دفاع کناری مشکلاتی وجود دارد و تعداد هافبک‌ها بسیار زیاد است. ژاوی باید خلاق باشد.
 
5) جسارت آفرینی برای ستاره‌های لاماسیا
اولین تصمیمی که ژاوی هرناندز هنگام فرود در بارسلونا گرفت، تماشای بارسا بی بود. یک شروع خوب. او باید به آن اعتقاد داشته باشد. اگرچه بازیکنان خوب هستند، اما انجام این حرکت آسان نیست. ژاوی باید همچنان به بازیکنانی مانند آنسو، گاوی و نیکو اعتقاد داشته باشد و در عین حال چیزهای بیشتری را نیز به ارمغان بیاورد. در این بخش از او انتظار زیادی می‌رود.
 
6) مدیریت ستاره‌های با تجربه
چهار کاپیتان، بوسکتس، پیکه، آلبا و روبرتو در رختکن سنگین وزن هستند. آنها مهم هستند و بر دیگران تأثیر دارند. همه باید در یک جهت پارو بزنند.
 
7) آوردن ایده‌های او به صحنه بزرگ
ژاوی با السد خوب کار کرده اما بارسا داستان دیگری است. ژاوی باید نشان دهد که ایده‌هایش به این سطح ترجمه شده است.
 
8) همراه بودن اما دوست نبودن
خطی که هم تیمی و دوستی را از هم جدا می‌کند برای یک مربی جوان گاهی خوب و سخت است. برخی شک دارند که او در رختکن مورد احترام قرار گیرد، اگرچه بازیکنانی مانند سانتی کازورلا از ژاوی و روش‌های او شگفت زده شده‌اند.
 
9) مشکل کوتینیو
بارسلونا با ثبت رکورد ش مشکل بزرگی دارد و ژاوی باید گاو را به شاخ درآورد. او باید تلاش کند تا این ستاره برزیلی را که می‌تواند در تیم مهم باشد، احیا کند اما اگر نه، باید تصمیمات جدی بگیرد و او را کنار بگذارد. پرونده کوتینیو نمی‌تواند همانطور که در حال حاضر است ادامه یابد.
 
10) بازگرداندن غرور و امید به بارسا
غرور هواداران بارسا زخمی و آسیب دیده است و ژاوی تنها امید آنهاست. نیازی نیست کسی به او توضیح دهد. آسان نخواهد بود، اما می‌توانیم خوشبین باشیم. در حال حاضر هیچ مربی‌ای بیشتر از او بین هواداران اجماع ایجاد نمی‌کند. او مربی‌ای است که همه دوستش دارند و او این مکان را مانند هیچ کس دیگری نمی‌شناسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала