Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بغداد در بارسلونا؛ مهاجم جدید کاتالانی‌ها از قطر می آید؟ + عکس

© REUTERS / CORINNA KERNتیم فوتبال السد
تیم فوتبال السد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
عضو شوید
سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر مدعی شد مهاجم تیم ملی این کشور و باشگاه السد گزینه ژاوی برای حضور در بارسلوناست.
به گزارش اسپوتنیک، جمال بلماضی سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر ادعایی جنجالی مطرح کرد و اعلام کرد بغداد بونجاح در آستانه انتقال به بارسلونا قرار دارد.
ژاوی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.11.2021
ورزش
10 مشکلی که ژاوی هرناندز باید در بارسا حل کند
به گفته جمال بلماضی سرمربی تیم ملی الجزایر، بغداد بونجاح مهاجم باشگاه السد قطر برای حضور در بارسلونا موردنظر ژاوی هرناندز قرار دارد و سرمربی اسپانیایی به دنبال جذب این مهاجم گلزن و شاخص آفریقایی است.
بلماضی در این مورد گفت:
« بونجاح بازیکن بازیکن و تاثیرگذاری است که در لیگ قطر تاریخ‌ساز بوده و فکر می‌کنم با حضور ژاوی در بارسلونا او هم در این تیم بازی خواهد کرد. بسیاری از کارشناسان معتقدند لیگ ستارگان قطر سطح پایینی دارد ولی من مخالف آنها هستم چون بازیکن بزرگی اکنون در این لیگ بازی می کنند برای مثل خامس رودریگز و انزونزی نمونه این بازیکنان سرشناس شاغل در قطر است.»
سرمربی تیم ملی الجزایر در پایان گفت:«ژاوی توانایی‌های بغداد را به خوبی می‌شناسد و همیشه به او اعتماد داشته است. البته من در انتخاب‌ها و کار او دخالت نمی‌کنم، اما می‌توانم بگویم انتخاب بونجاح راه حل مناسبی برای بارسلونا خواهد بود.»
بغداد زیرنظر ژاوی عملکرد فوق العاده ای در السد داشت و سرمربی الجزایر مدعی شده که ژاوی می خواهد این مهاجم الجزایری گلزن را به نیوکمپ بیاورد.
ژاوی چند روز پیش به صورت رسمی هدایت بارسلونا را برعهده گرفت.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала